اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جشنواره تابستانی پارس خودرو آغاز شد

جشنواره تابستانی پارس خودرو در مجموعه کارتینگ استادیوم آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرخودرو ، این جشنواره دارای 5 آیتم می باشد که شامل تنظیم موتور رایگان و فروش و پیش فروش محصولات پارس خودرو و انجام برنامه های فرهنگی که در نمایندگی های پارس خودرو برگزار می شود و جشنواره تابستانی که در مجموعه آزادی برای عموم برگزار می شود می باشد .

1500 نفر در مسابقه کارتینگ عمومی شرکت خواهند داشت که از بین آنها 125 نفر انتخاب و به مرحله بعد راه پیدا می کنند. از بین آنها نیز 19 نفر انتخاب شده و وارد مرحله بعد می شوند که از این بین 8 نفر به مرحله فینال می رسند و به نفر اول تا سوم ، 1 تا 3 سکه طلا جایزه اهدا می شود.

مسابقه کارتینگی نیز بین تمامی اعضای رسانه ها از جمله خبرنگاران ، دبیر سرویس خبری ، حروفچین ، و .. که حدود 200 نفر شرکت کننده هستند انجام می شود که به نفر اول تا سوم 1 تا 3 سکه طلا جایزه اهدا می شود.

دو مسابقه دیگر نیز در دو قسمت حرفه ای و نیمه حرفه ای نیز برگزار می شود که در هر قسمت 20 شرکت کننده حضور دارند که برندگان نهایی برای راه یابی به تیم ملی به امارات فرستاده می شوند.

در روز چهارشنبه مسابقه فینالی بین قسمت مطبوعات و حرفه ای ها برگزار می شود که برندگان این مسابقه ،‌در روز جمعه نیز مسابقه نهایی را برگزار خواهند کرد که برگزیدگان آنها برای تیم ملی انتخاب می شوند.

در کنار این مسابقات که در مجموعه کارتینگ آزادی برگزار می شود ، نمایشگاهی از محصولات پارس خودرو دایر می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد