اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

استراتژی تغییر مدل مصرف انرژی نیازمند برنامه ریزی و زمانبندی

مدیر عامل شرکت زاگرس خودرو گفت:استراتژی تغییر مدل مصرف سوخت در کشور از بنزین به گاز در شرایط کنونی مطلوب است و در این راه نیز برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده ایم .لیکن این اقدام نیاز به برنامه ریزی و زمانبندی مناسب دارد تا بتوان ضمن اخذ نتیجه مثبت که ا زخسارات جبران ناپذیر و محو سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت خودرو جلوگیری کرد.

سیروس غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:متاسفانه به صورت غافلگیرانه از 16/5/86بدون هماهنگی با ارگانهای ذیربط ،از شماره گذاری کردن خودروهای تولیدی و وارداتی بنزین سوز این شرکت و شرکتهای خودروساز کوچک جلوگیری به عمل آمده و این اقدام موجب گردیده ،خسارات جبران ناپذیری متوجه این واحد تولیدی شود.

وی در ادامه توضیح داد:این مسئله موجب مخدوش شدن رابطه ما با مشتریان گردیده و عملا"مشتریان را مواجه با بد قولی و تحویل نشدن به موقع خودرو خریداری شده و مشکلات مالی و غیره نموده است .

غلامی افزود:طی جلسه کمیته انرژی که در نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید ،سرمایه گذاری تولید توسط کلیه خودروسازان کوچک و خصوصی با تیراژپائین را برای اقتصاد کشور،غیراقتصادی قلمداد نمودند و لذا عدم حمایت دولت از این خودروسازان را شفاها"اعلام داشته اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد :این مسئله موجب تاسف و نگرانی ما سرمایه گذاران بخش خصوصی گردیده است که به دنبال ارائه خدمات متفاوت و متنوع به همراه اشتغالزایی در کشور هستیم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد