اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سایپا دیزل در سال جاری تولید میدل باس را در دستور کار دارد

مدیرعامل شرکت سایپا دیزل گفت:شرکت سایپا دیزل در سال جاری تولید اتوبوس کوچک (میدل باس)را در دستور کاردارد . ضمن اینکه خط تولید مینی بوس با شاسی توسعه یافته (بهینه سازی شده )رنوبا ظرفیتهای متفاوت درنیمه دوم سال جاری در این شرکت به بهره برداری می رسد.

غمگسار در گفت وگو با خبرنگار خبرخودرو گفت:این شرکت تولید 25 نوع محصول ازانواع کامیون فوق سنگین ،سنگین و نیمه سنگین و سبک با کاربریهای متفاوت و استانداردهای روزاروپا ،همچنین مشارکت در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای درجهت توسعه صنعت حمل ونقل را در برنامه های آتی خود مد نظر دارد .

وی در این خصوص ادامه داد:ظرفیت عملی تولید این محصولات با توجه به راه اندازی خطوط تولید پیشرفته تا 25000دستگاه در سال خواهد بود .در کنارتولید انواع محصولات باری ،تولید محصولات مسافری میدل باس و مینی بوس با کاربریهای شهری و بین شهری نیزاضافه شده است .

وی در خصوص قراردادهای سایپا دیزل با شهرداری و وزارت کشور توضیح داد:این شرکت با سازمان وزارت کشوروشهرداری قراردادهای متعددی در خصوص ساخت محصولات با کاربری حمل زباله ،آتش نشانی و کمپرسی داشته است .

غمگسار در این مورد ادامه داد:با توجه به اجرایی شدن تبصره 13،در خصوص میدل باس و مینی بوس با شهرداریها در حال مذاکره هستیم به طوری که نمونه هایی از مینی بوس با پلت فرم محصول "بادسان "و با اتاق مدرن آماده بازدید کارشناسان فنی این سازمان است که پس از تایید نهایی و توافق قیمت ،قراردادهایی برای سال جاری منعقد خواهد شد .

وی در خصوص کیفیت و استاندارد اتوبوسهای ساخت داخل گفت:فرآیند تولید و ساخت اتوبوس با سواری و حتی کامیون بسیار متفاوت است .روش تولید اتاق اتوبوس عموما"بصورت غیر مکانیزه و دستی است .از طرفی دیگر اقلام تزئینی و داخلی اتاق که توسط قطعه سازان داخلی تامین می شود در مقایسه با گذشته و ضعیت بسیار خوبی از نظر کیفیت و استحکام پیدا نموده است .

وی در خصوص جایگاه سایپا دیزل در بورس گفت:با توجه به شرایط حاکم بر بورس و تغییرات شاخص های مالی و اقتصادی و پیش بینی افزایش تقاضای بازار در ارتباط با طرح نوسازی ناوگان باری ،آینده سهام این شرکت چشم انداز خوبی خواهد داشت .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد