اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید خودرو بر مبنای نیاز بازار

مدیر عامل شرکت زاگرس خودرو گفت:استراتژی زاگرس خودرو،تولید خودرو بر مبنای نیاز بازار می باشد . هدف ما ارائه خودرو به اقشار متوسط جامعه می باشد .نیاز مندی اقشار متوسط جامعه نیز به الگوی زندگی و بزرگی خانواده وتعداد فرزندان درخانواده بستگی دارد .

سیروس غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبر خودروگفت:برمبنای مطالعات انجام شده خانواده های ایرانی طبقه متوسط جامعه د رآینده 3 الی 4 نفره خواهند بود.در این رابطه خودروهایی را ارائه خواهیم داد که راحتی 4 سرنشین را با صرف سوختی مناسب تضمین نماید.

وی در خصوص تیراژتولیدات شرکت گفت:تیراژتولید به استقرار خطوط تولیدی ارتباط دارد .هم اکنون در حال استفاده آزمایشی از فاز IIکارخانه

می باشیم .ظرفیت خطوط نصب شده در این واحد ما را قادر خواهد ساخت تا سالانه 25000دستگاه خودرو تولید نمائیم .

وی با ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص گفت:با اجرای فاز IIIدر سال 1388به ظرفیت 50000دستگاه در سال دست خواهیم یافت .وسعت و امکانات کارخانه با سرمایه گذاریهایی که در آینده انجام خواهد شد ،زاگرس خودرو را قادر به تولید بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در سال خواهد نمود .شرایط بازار و صنعت خودرو ،در آینده تاثیر مستقیمی بر این امر دارد.

سیروس غلامی در خصوص ارتباط زاگرس خودروو پروتون گفت:ارتباط زاگرس خودرووشرکت پروتون به صورت قراردادهای دوجانبه می باشد. قرار دادها بر مبنای انتقال تکنولوژی است و در خصوص استقرار خطوط تولیدی و استفاده از تجربیات شرکت پروتون د رخصوص تولید ،فروش و خدمات پس از فروش تاکنون مشکلی نداشته ایم .

وی در ادامه افزود:تولیدات شرکت به صورت آزمایشی از سال 1383 به بازار ارائه و شماره گذاری گردیده است .در سال 1385 مجوز بهره برداری صادر گردیده و ظرف 4 سال گذشته در همه زمینه ها ،فروش ،تولید ،بازرگانی و ..هر سال 2 برابر رشد داشته ایم .که این خودروها به صورت نقدی و یا پیش فروش ارائه می گردد.

غلامی در خصوص افزایش قیمت خودروها گفت:قیمت خودروها ظرف روزهای اخیر هیچگونه افزایشی نداشته است ،لیکن جدیدا"هزینه شماره گذاری خودروهای وارداتی تغییر نموده که این شماره گذاری جزءوظایف خریدار است .که قطعا"قیمت خریدوفروش خودرودر بازار را تغییر داده است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد