اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معاونت‌ خودرو در وزارت‌ صنایع و معادن‌ تشکیل‌ می‌ شود

سرپرست‌ وزارت‌ صنایع و معادن‌ از تشکیل‌ معاونت‌ خودرو در این‌ وزارتخانه‌ خبر داد و گفت‌ :‌ معاونت‌ خودرو با هدف‌ تقویت‌ صنعت‌ خودروسازی‌ کشور ایجاد می‌ شود و مسئولیت‌ آن‌ را یکی‌ از متخصصان‌ مجرب‌ صنعت‌ خودروسازی‌ کشور بر عهده‌ خواهد داشت‌‌.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی‌ اکبر محرابیان‌ امروز در حاشیه‌ بازدید از نمایشگاه‌ بین‌ المللی‌ صنعت‌ تهران‌ در جمع خبرنگاران‌ افزود: ‌ طرح‌ جامع خودرو در وزارت‌ صنایع و معادن‌ نهایی‌ شده‌ است‌ و تا دوهفته‌ آینده‌ به‌ دولت‌ ارائه‌ خواهد شد‌.

علی اکبر محرابیانگفت : از راهبردهای وزارت صنایع و معادن رشد و شکوفایی بخش خصوصی در صنعت است.

وی در ادامه با اشاره به 37 میلیارد و 500 میلیون تن ذخایر معدنی در کشور تصریح کرد : از این میزان ذخایر معدنی سال گذشته فقط 200 میلیون تن برداشت شد.

سرپرست وزارت صنایع و معادن افزود : توجه جدی به بخش معدن و صنایع معدنی در برنامه این وزراتخانه است .

محرابیان همچنین توسعه متوازن را در توسعه صنعتی کشور ضروری خواند و افزود : بزرگترین برنامه مدیریت جدید وزارت صنایع و معادن این است که با توجه به مزیت های نسبی ، صنعت در کشور توزیع شود.

سرپرست وزارت صنایع و معادن در ادامه تفسیر متفاوت را علت اعلام کاهش صادرات غیرنفتی از سوی گمرک اعلام کرد و گفت : گام های خوبی برای صادرات صنعتی و معدنی در کشور برداشته شده است و ارقام صادرات غیرنفتی کشور امسال رشد جدی خواهد داشت.

محرابیان با اشاره به سفر خود به سوریه در آینده نزدیک گفت : در این سفر هیات ایرانی در نشست کمیته مشترک صنایع ایران و سوریه شرکت می کند و در پایان این سفر خبرهای خوبی اعلام خواهد شد.

سرپرست وزارت صنایع و معادن گفت : این وزارتخانه پس از وزارت امور خارجه بیشترین فعالیت را در کشورهای خارجی دارد.

محرابیان افزود : وزرات صنایع و معادن هم اکنون طرح های متعددی را در سوریه ، ونزوئلا و کشورهای آمریکای لاتین ، آسیای میانه و آفریقایی در حال اجرا دارد و این طرحها همچنان در حال گسترش است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد