اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سخت گیری رنو پارس به نفع قطعه سازان داخلی می باشد

دبیر انجمن خودروسازان گفت:سخت گیری هایی که رنو پارس انجام می دهد به نوعی در دراز مدت به نفع قطعه سازان می باشد.

احمد نعمت بخش در گفت وگو با خبرنگارخبرخودرو گفت:با این سخت گیری ها قطعه سازان نسبت به رفع اشکال و عیب قطعات خود تلاش می کنند و درنتیجه به نفع مصرف کنندگان می باشد که نتیجه و بهره خوبی می برند.

وی افزود:رنو پارس مسئول تامین قطعه برای دوشرکت خودروساز پارس خودرو وایران خودرو می باشد واین شرکت تعدادی از قطعات را از قطعه سازان داخلی و یک سری را ازقطعه سازان خارجی خریداری و برای دو شرکت خودروسازمی فرستد تا مونتاژشوند ولی متاسفانه بعضی از قطعه سازان داخلی درتولید به مشکل برخوردند که ازنظرکیفیت مورد تایید رنو نبودند زیرا رنو پارس از نظر کیفیت به کارش اهمیت می دهد.

وی درادامه گفت:متاسفانه رنو پارس نتوانست به اندازه کافی قطعات به دو شرکت خودروساز برساند،در حال حاضر ایران خودرو و پارس خودرو آمادگی تولید دارند و اگرقطعه به اندازه کافی داشته باشند بیش از 120 هزار تندر 90 تولید می کنند .

علی رغم قرارهایی که با گابریل حدود یک ماه و نیم پیش داشتیم گفت:امسال حدود 70 هزاردستگاه تندر90 تولید می کنیم ولی با این روندی که می بینیم ممکن است 7 هزاردستگاه تولید نشود و به این دلیل ایران خودرو پیشنهاد خودروی جایگزین را داده است .

نعمت بخش گفت:آنچه که مسلم است در قرار داد پیش بینی شده اگر در زمان تحویل تاخیر ایجاد شد جریمه تاخیر داده شده و حق مصرف کننده ضایع نمی شود.

وی در پایان افزود:چون شرکتهای خودروساز به ثبت نام کنندگان گفته اند تا آخر امسال خودروهای خود را تحویل می گیرند ،اگرازامسال دیرتر شود علاوه برسود مشارکت درصدی هم جداگانه بابت خسارت تاخیر به ثبت نام کنندگان داده می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد