گروه خودروسازی آلمانی فولکس واگن، چهارمین خودروساز جهان، پیشبینی میکند فروش جهانی مارک اصلیاش یعنی مارک فولکس واگن در سال 2007 به لطف کسب نتایج خوب در بازارهای نوظهور چین و آرژانتین بیش از 3.1 درصد نسبت به سال 2006 افزایش یابد. به گزارش خبرخودرو ، میکائیل کرن، مدیر بازاریابی و فروش مارک فولکس واگن در بیانیهای اعلام کرد، ما پیشبینی میکنیم فروش جهانی مارک فولکس واگن تا پایان سال 2007 به بیش از 3.5 میلیون دستگاه خودرو برسد که در این صورت نسبت به فروش جهانی مارک فولکس واگن در سال گذشته بیش از 3.1 درصد افزایش خواهد یافت. در سال 2006 فروش مارک فولکس واگن به ویژه به دلیل استقبال از مدلهای مانند کوپه ائوس به سطح 3.4 میلیون دستگاه خودرو رسیده بود که نسبت به سال 2005 میلادی 10 درصد افزایش نشان میداد. در 8 ماهه نخست سال جاری فروش جهانی مارک فولکس واگن 2.4 میلیون دستگاه خودرو بود که 8.3 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرده است. |