اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تلاش هیوندای برای نفوذ به بازار خودروهای لوکس

کمپانی هیوندای موتور نخستین خودروی سدان لوکس خود در بازار چین را زمستان آینده راهی این کشور خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو ، این سدان بزرگ و دیفرانسیل عقب فعلا"با کد BHشناخته می شود اما در اوایل سال آینده میلادی و احتمالا"با نام خاصی برای بازار چین در پر جمعیت ترین کشور دنیا عرضه خواهد شد.

هیوندای در عین حال اعلام کرده که این مدل لوکس تفاوتهایی با سری جدید خودروهای لوکس هیوندای ملقب به جنسیس خواهد داشت .

هیوندای با الگوبرداری ازتویوتا که سالها قبل مدلهای لوکس خود را با نام دیگری (لکسوس) وارد بازار آمریکای شمالی کرد قصد دارد GENESISرا در بازار آمریکا ،خاورمیانه و شاید در چین عرضه نماید .این مدل ا زهیوندای با موتورهای شش و هشت سیلندر و با پایه قیمتی د رحدود 50 هزار دلار ساخته خواهند شد .

جالب است که هیوندای هنوز برنامه ای برای عرضه جنسیس در اروپا ندارد.سران هیوندای اعلام کرده اند که دربازارخودروهای SUVدر اروپا موفقیتهایی به دست آورده اند اما بازار خودروهای لوکس در این منطقه تفاوتهایی دارد .رقیب اروپایی سری BH هیوندای د رچین خودروهای آشنایی چون مرسدس بنز کلاس E وبی ام و سری 5 خواهد بود و در عین حال هیوندای باید با ژاپنی های سر سخت هم رقابت کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
کلیک کن تو قلب من دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد