اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

از نیمه شهریور مشکل شماره گذاری شرکت زاگرس خودرو حل شد

قائم مقام شرکت زاگرس خودرو گفت:بعد از گذراندن تقریبا"یک ماه وقفه در شماره گذاری خودرو که از نیمه مرداد تا نیمه شهریور به طول انجامید مشکل شماره گذاری خودروهای بنزین سوز برطرف شد و تمام خودروها شماره گذاری شدند.

علی اکبر جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: تاکنون 120 خودروی شرکت زاگرس خودرو شماره گذاری شده اند و تا آخر سال نیز از سوی تبصره 13 سهمیه تولید داده شده است .

وی در خصوص دوگانه سوزنمودن تولیدات زاگرس خودرو گفت:شرکت متعهد شده است تا پایان سال 86 تعداد 50 خودروی دوگانه سوز تولید نماید که در حال انجام می باشد .برای سال 87 نیز مقرر شده تولیدات دوگانه سوز خود را افزایش دهیم .

وی افزود:جهت تولید خودروی دوگانه سوز با مشکلاتی نیز مواجه هستیم به این صورت که در کارخانه دسترسی به ایستگاه CNGوجود ندارد و فاصله

آن تا اولین ایستگاه CNGدر حدود 200 کیلومتر است و جهت تست خودروی CNG با مشکل مواجه هستیم که برای رفع این مشکل تاسیسات لازم را در تهران فراهم نموده ایم .وی در خصوص نوع خودروی تولید شده در زاگرس خودرو گفت:در حال حاضر خودروی سواری "Viera"در شرکت تولید می شود و در آینده نیز در کنار خودروی سواری "Viera"خودروی "GEN2"نیز تولید خواهیم نمود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد