اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

طرح ال 90 از اول دچار اشکال بود

کارشناس صنعت خودرو گفت: طرح ال 90 از اول معلول و دچار اشکال بود .
مسعود تهرانچی در گفت وگو با خبرنگار خبر خودرو گفت : بنده با نظرات کاتوزیان در این رابطه موافق هستم . چه کسی باید این قضایا را کنترل می کرد . از ابتدا افراد زیادی مخالف این طرح بودند و اعتراض کردند به نظر من نباید همه صنعت خودروی کشور خود را به صنعت کشور فرانسه وابسته کنیم ؛ آیا کشورهای دیگری وجود ندارد .

وی افزود:ما باید فرهنگ تولید را در کشور نهادینه کنیم و این کار را باید بخش خصوصی انجام دهد نه بخش دولتی . ما منتظر هستیم که 2 سال دیگر اصل 44 چه جوابی خواهد داد.باید تمامی کارها بر مبنای برنامه ریزی و فرهنگ سازی صحیح و اعتماد مردم بنا شود.

کارشناس خودرو در ادامه گفت:بحث دیگر زمان است ،زمانی را که امروز داریم اگر از دست بدهیم از دنیاعقب خواهیم ماند مثل اینکه الان ما 40 سال از صنعت خودرو عقب هستیم زیرا از اول پایه غلط گذاشته شد و از افراد متخصص و با تجربه استفاده نشدبه این ترتیب مردم را از داشتن خودوری کم مصرف وامن و هوای تمیز محروم کردند.

وی در رابطه با اتومبیل ایران گفت:از سال 1347 شروع به ساخت آمبولانس کردیم و مهمترین حرکت ما ساخت بنز بوده که با قیمت 35 میلیون به وزارتخانه تحویل داده ایم .د رحال حاضر ما 6000دستگاه د رسال انواع آمبولانس A.B.Cمی سازیم .

وی در پایان افزود:اگر معاونت خودرو در وزارت صنایع تشکیل شود باید بخش خصوصی را حمایت کند و اولین چیزی را که از افراد مسوول بخواهد سابقه و تخصص باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد