اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه مدل جدید M3

ب.ام.و M3 که سریع ترین خودرو از سریسه،ب.ام.و می باشد، اخیرا روانه بازار شده است. این مدل جدید به عنوان رقیب جدی آئودیRS40 و کوپه سری سه به شمار می رود. همچنین در این مدل بسیاری از ویژگی های کمپانی M3 را نیز می توان دید.

به گزارش خبرخودرو ، در توصیف این خودرو باید گفت که پوشش آلومینیومی آن شبیه کوپه دو در است وشکل خشن سپر ها در جلو و عقب خودرو کاملا آشکار هستند و البته پهنای سپر چرخ ها 19 اینچ است.

M3 دارای موتوری 8 سیلند ر به حجم 4 لیتر و قدرت 414 اسب بخارمی باشد وهمچنین دارای گیربکس دستی 6 دنده است، در نتیجه شتاب 62-0 آن 9/4 ثانیه زمان می برد که این تنها یک دهم ثانیه کندتر از کوپه دو دراست. وزن این مدل جدید حدود 1.680 کیلو گرم است که 25 کیلو گرم بیش از کوپه سری سه است و این به آن دلیل است که اجزای به کار رفته در بدنه اتومبیل، در حد بسیاری عالی هستند و این اطمینان وجود دارد که M3 هنوز هم پاسخگوی علاقه مندان به سرعت های بالاست.

در کنار تمام آنچه گفته شد، رانندگان می توانند برای پایداری این خودرو از تکنولوژی جدید کمپانی DRIVE- M بهره مند شوند و اگر کسی بخواهد سرعت خود را افزایش دهد، می تواند از سوپر شارژ الکترونیکی استفاده کند. اما تنها نباید به عملکرد این خودرو توجه کرد، چرا که درون این خودرو نیز بسیار لوکس و زیباست .

چرم های به کار رفته در داخل اتومبیل در حد استاندارد می باشد و کاربن و آلومینیوم به کار رفته نیز در جذابیت داخل اتومبیل بسیار قابل توجه هستند و این مدل از تنوع رنگ بسیار زیادی بر خوردار است؛ به طوری که قابل مقایسه با کوپه سری سه نیست.

در مورد قیمت آن نیز باید گفت که این خودرو حدود دو هزار یورو ارزان تر از قیمت کوپه دو درسری سه - که حدود 50،625 هزار یورست- می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد