اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی سواری پاتریوت از آذرماه در بازار عرضه می شود

مدیر عامل شرکت رخش خودرو دیزل گفت:کارهای مربوط به تست این خودروی سواری شاسی بلند از حدود یک سال ونیم پیش در ایران شروع شده است .به دلیل اینکه این خودرو به عنوان یک خودروی کار مطرح می باشدو کاربرد آن در مناطق صعب العبور کشور است مراحل تست آن بسیار مهم بوده است.

اکبر میرزا حسینی درگفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:کلیه مجوزهای مربوط به تولید این خودرو اخذ گردیده و برنامه های مونتاژ آن در درست اجرا می باشد و از آذرماه اولین تولیدات آن به بازار عرضه خواهد شد .

وی در خصوص کامیونت های جدید شرکت رخش خودرو دیزل با ظرفیت های 3تن ،5تن و 7 تن توضیح داد :تولید این کامیونت ها با همکاری شرکت GAC چین انجام می شود که یکی از صاحب نام ترین کمپانی های چینی می باشد و 40 %از بازارهای چین را در اختیار دارد و این کامیونت ها را تحت تکنولوژی ایسوزو در چین تولید می کند و طبق قرارداد همکاری که با این شرکت منعقد شده است مونتاژ این کامیونت ها را در ایران آغاز نموده ایم .

ایشان در ادامه گفت:تاکنون در حدود 150 دستگاه از این کامیونتها درایران تولید شده است و عرضه رسمی آن در بازار کشور در آبان ماه خواهد بود .

وی در خصوص کیفیت تولیدات شرکت رخش خودرو دیزل و باز خورد آن در بازار افزود:شرکت ،کامیونهای کاماج را تولید می کند .شرکت کاماج روسیه یکی از ده شرکت بزرگ کامیون سازی دنیا است و 75 کشور دنیا از محصولات این شرکت بهره می برند .این شرکت به تولید محصولات بسیار با دوام و در واقع محصولاتی که در شرایط سخت آب وهوایی بسیار خوب عمل می کنند مشهور است .

وی افزود:این محصولات از حدود دو سال پیش توسط شرکت رخش خودرو دیزل به ایران نیز معرفی گردید و هم اکنون از جهت درخواست بالای مشتریان برای مدلهای مختلف کاماج در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

میرزا حسینی در ارتباط با فعالیت شرکت دربخش صاردات گفت:شرکت رخش خودرو دیزل کارخانه ای را در روسیه تاسیس نموده است جهت تولید تراکتور و عرضه آن در بازار های آن کشور که از اوایل سال 2008 تولیدات آن آغاز خواهد شد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد