اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مهمترین ویژگی نسل جدید کامیون FH ، مصرف سوخت پائین است

مدیر واحد تحقیقات ومهندسی شرکت سایپا دیزل گفت:نسل جدید کامیون FH440 وFH480 با ترتیب محوری 64 و 42 و کاربری کشنده نسبت به مدلهای مشابه خود مزایای متعددی دارد که از آن جمله می توان به مصرف سوخت پائین تر ،حجم موتور بالاتر (8/12لیتری) ، قدرت موتور بالاتر ،وزن کمتر ،تزئینات و طراحی داخلی زیباتر اشاره کرد.

منصور منصوری در گفتگو با خبرنگار خبر خودروگفت:این کامیون ها هم اکنون در مرحله حمل CKD می باشند و از سه ماهه چهارم 86 تولید آنها آغاز می گردد .درحال حاضر برای تولید 100 دستگاه FH480/42 و 500 دستگاه FH440/64 برنامه ریزی شده است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد :این کامیون ها از لحاظ آلایندگی قدرت قابلیت تا سطح یورو 5 را دارند و در حال حاضر با سطح آلایندگی یورو3 عرضه خواهند شد .

مدیر واحد تحقیقات و مهندسی شرکت سایپا دیزل در رابطه با همکاری دیگر شرکتها در این پروژه گفت:در حدود 35 درصد از قطعات این کامیون نظیر میل گاردن ،شیشه ،تایر و باتری به انضمام اتاق و نقاشی در داخل تولید می شود .ضمن اینکه با شرکت ولوو به صورت CKD همکاری صورت می گیرد . همچنین برخی از شرکتهای داخلی پس از اخذ مجوز از بخش VOLVO3Pتامین داخلی برخی قطعات تحت استاندارد ولوو را برعهده می گیرند .

منصوری در ارتباط با برنامه های آتی شرکت سایپا دیزل در زمینه تولید انبوه و صادرات این محصول چنین اشاره کرد: در این خصوص بستر سازی مناسبی از لحاظ مشخصات فنی مورد نیاز کشورهای خاورمیانه صورت پذیرفته است .درحال حاضر نیز این شرکت آماده ارائه محصولات مطابق خواسته های کلیه مشتریان داخلی و برون مرزی می باشد که نرخ بالای صادرات گواه به این مدعا است .

وی در پایان گفت: مشخصات فنی چهار نوع محصول با کاربری کمپرسی و کشنده جهت صادرات به کشورهای خاورمیانه ،نهایی شده است و تولید این محصولات با توجه به تیراژ در خواستی مشتری از اواخر سال جاری آغاز می گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد