اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید قطعات کامیون هوو در ایران

شرکت ملی کامیون های سنگین چین با همکاری ایران خودرو دیزل قطعات هوو را در ایران تولید می کند.

چای دونگ مدیر عامل شرکت ملی کامیون های سنگین چین ،سینو تراک سازنده کامیون هوو در بازدید از ایران خودروگفت :تا به حال بیش از 10 هزار کامیون هوو در بازار ایران عرضه شده و این شرکت برای توسعه همکاری های دو جانبه با ایران خودرو تمایل زیادی دارد.

وی در خصوص توسعه خدمات پس از فروش کامیون های هوو در ایران گفت:قطعات یدکی مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش هوو د رایران ،تامین شده و از این پس شاهد مشکلی در خصوص تامین قطعات این کامیون ها وجود نخواهد داشت .

چای دونگ با بیان اینکه مسئولیت خدمات پس از فروش طبق قرارداد ،بر عهده ایران خودرو دیزل است اظهار داشت :قطعات یدکی برای دو سال دوره گارانتی کامیون های هوو به شرکت گواه تحویل داده شده است .

مدیر عامل سیون تراک ،برنامه صادرات این خودرو را به ایران ماهانه 600 دستگاه عنوان کرد و گفت:روسیه ،کشورهای مشترک المنافع و خاورمیانه بازارهای اصلی هوو هستند که صادرات به روسیه و کشورهای سی ای اس به صورت سی بی یو انجام می شود.

چای دونگ ضمن ابراز رضایت از مناسبات میان دو شرکت سینو تراک و ایران خودرو علاقه خود برای گسترش همکاری ها را اعلام کردوگفت:هوو از کامیون شرکت دونگ فنگ چین بوده که وارد بازارایران شده و از نظر کیفیت و امنیت از مرتبه بالاتری برخوردار است .

وی در پایان گفت:تحریم های اقتصادی ایران هیچ تاثیری در همکاری های خودرویی ایران و چین نخواهد داشت .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد