اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نتیجه آمار میدانی خطوط BRT کارآیی این سیستم را نشان داد

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:در روز سه شنبه 24 مهرماه با حضور 200 نفر از افراد متخصص در زمینه آمارگیری تعداد برداشت مسافردریک روزکاری ازساعت 6 صبح تا 10 شب درخطوط BRTمشخص شد .

حسین بیژنی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در خصوص نتایج بدست آمده ا زاین نتایج بدست آمده ا زاین آمار میدانی گفت:در خطوط BRTاز دپوی شرق تا میدان آزادی مجموعا"270 دستگاه اتوبوس فعالیت دارند که ازاین تعداد حدود 40 دستگاه ذخیره بوده و بر حسب نیاز مورد استفاده قرار می گیرند . درآمار گیری که انجام شد تعداد برداشت مسافر توسط 230 دستگاه اتوبوس فعال BRTمحاسبه شد.

وی ادامه داد :درمدت زمان مشخص شده و با کمک 230 تعداد اتوبوس در حدود 288 هزار نفر در حد فاصل دپوی شرق تا میدان آزادی ،جابجایی مسافر صورت گرفت این آمار حاکی از آن است ک سرانه جابجایی متوسط هر اتوبوس 1252 نفر می باشد که نشان از کارآیی بالای سیستم BRTدر امر خدمات رسانی به مردم دارد.

وی در خصوص خسارات احتمالی وارده به اتوبوسها در مسابقه فوتبال روز جمعه گفت:به سبب تمهیداتی که اندیشیده شده و اجرایی گردیده است نتیجه کسب شده بسیار رضایت بخش بوده است به گونه ای که در مسابقه روز جمعه و مسابقه قبل از آن خسارات و ضایعات در حد صفر بوده است .

بیژنی تمهیدات اندیشیده شده را چنین عنوان کرد :تا قبل از دو مسابقه اخیر خدمات دهی به تماشاچیان به سنت سابق انجام می شد یعنی سرویس دهی فقط در یک مسیرا زاستادیوم تامیدان آزادی و انقلاب انجام می شد تا اینکه با تمهیدات اندیشیده شده علاوه بر این مسیر ،دو مسیر جدید نیز جهت رفاه حال ورزش دوستان ایجاد شد .

وی در ادامه گفت:یکی از مسیرهای جدید ،مسیر جاده قدیم ،میدان راه آهن و بازار دوم نازی آباد است و مسیر جدید بعدی از استادیوم به میدان دوم صادقیه ،میدان ونک و میدان رسالت در شرق تهران می باشد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران وحومه دیگر اقدامات انجام شده را چنین بیان داشت :سابقا"اتوبوسهای شرکت واحد د رپارکینگهای 19 و20 ورزشگاه آزادی متمرکز بودند و دسترسی همه مردم به آنها مشکل بود راه حل اندیشیده شده چنین بود که اتوبوسها در سه ضلع غربی ،شرقی و جنوبی ورزشگاه آزادی تقسیم شده و مسافرین به تناسب مسیرهای خود به یکی از این مبادی مراجعه می کردند.

وی افزود:در جمعه گذشته حدود 1000دستگاه اتوبوس و 400 دستگاه مینی بوس ،وظیفه جابجایی مردم را بر عهده داشتند .سعی بر این بود مسافری ایستاده نباشد که چنین نیز شد .این امکانات جلب مشارکت مردم را به همراه داشت و مانع از بروز هر نوع ضایعه ای گردید.

بیژنی در پایان از تعدادی از مسئولین گله کرد و گفت:برابر مصوبات فرمانداران هربخش وظیفه سرویس دهی به تماشاگران محدوده خود دارند. متاسفانه فرمانداری کرج و شهریار در جریان دو مسابقه اخیر کوتاهی کرده و سرویسی جهت بازگرداندن مردم آن محدوده به مبادی اولیه خود اختصاص ندادند که شرکت واحد تهران این وظیفه را انجام داد.

وی در ادامه افزود:استمرار این کمک و سرویس دهی برای شرکت واحد تهران امکان پذیر نیست و لازم است که مسئولین مربوطه در مسابقات بعدی ،اقدامات لازم را دراین خصوص انجام دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد