اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آینده پروژه تندر 90 نامعلوم است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در راستای روند پروژه تندر 90 گفت :با توجه به بحث های مطرح شده در این زمینه چنین بر می آید که این پروژه همچنان کند پیش می رود ،در زمان انعقاد قرارداد هم این مشکلات پیش بینی می شد مخصوصا"راجع به بحث تولید قطعات و صادرات این خودرو است .

هاشمی ویسه در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:قیمت تندر 90 هم در ابتدا چیزدیگری بود چون قرار بود آن را به عنوان یک خودروی ارزان قیمت جانشین پیکان کنند تا همه اقشار مردم توان خرید استفاده آن را داشته باشند ولی متاسفانه خیلی بیشتر عنوان شد .

ویدر مورد اینکه آیا تولید انبوه تندر 90 بازار خودرو را تحث تاثیر قرار خواهد داد یا خیر گفت :این خودرو اگر به شکلی که از ابتدا مد نظر بود دنبال می شد ،تولید اضافی آن صادر می شد و اصلا"بحث مازاد آن در کشور مطرح نبود چون از اول هم هدف صادر کردن آن نیز بود.در هر صورت هم اینک دچارمشکل شده ومعلوم نیست آینده آن چگونه خواهد بود .

هاشمی ویسه در مورد وزارت محرابیان افزود: وضعیت ایشان درمجلس نسبت به گذشته بهتر شده و با توجه به مذاکرات صورت گرفته به نظر می آید که رای اعتماد رادر مجلس کسب کند ،اعضای کمیسیون هم مشغول بررسی درمورد ایشان می باشند.

وی در پایان راجع به ضرورت ایجاد معاونت خودرو گفت:با توجه به اینکه خودرو هم مثل کالاهای دیگر که تولیدشان هم کم نیست می باشد و اگر قرار باشد به هر کالا تولیدی در کشور معاونتی تعلق گیرد شرایط مناسبی ایجاد نخواهد شد .

وی گفت:ما هم اکنون معاونت تولید را در وزارتخانه داریم ،خودرو هم یک تولید است و همین کفایت خواهد کرد ضمن اینکه این مطلب هم مغایر با برنامه های ما می باشد .


نظرات 2 + ارسال نظر
کسب در آمد رایگان چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=37424

شما فقط با عضویت در سایت 5000 تومان دریافت میکنید و با معرفی هر نفر مبلق 500 تومان به حساب شما واریز میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرسی که گذاشتم مراجعه نمایید .
با تشکر

فرنام شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

از اولشم پیدا بود مگر ایران خودرو می زاره الان داره ال ایکسه دوگانه سوزه می ده۱۵ میلیون طبیعیه انشا ا.. محلت سازمان تجارت جهانی تموم می شه و ما از دست این احتکار کننده و بازار سیاه ایران خودرو راحت می شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد