اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

10 درصد خودروهای تهران ترمز ایمن ندارند

عاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس آمار ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران 10 درصد خودروهای پایتخت مشکل ترمز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، این معاونت همچنین اعلام کرد: آمار مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی خودروهای تهران در مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافت.

در حالی که در مهر امسال 42 هزار و 468 دستگاه خودروی سواری به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کردند، این تعداد در مهر سال گذشته تنها 37 هزار و 957 دستگاه خودرو بود.

مراجعات خودروهای سنگین نیز با 63 درصد افزایش از دو هزار و 703 دستگاه در مهر ماه سال گذشته به چهار هزار و 415 دستگاه در مدت مشابه امسال افزایش یافت.

بنا بر این گزارش از مجموع خودروهایی که در مهر امسال در معاینات مراکز معاینه فنی مردود شدند، 10 درصد در سیستم ترمز که به طور مستقیم با ایمنی و سلامت شهروندان سر و کار دارد مشکل داشتند.

همچنین آلایندگی غیرمجاز گازهای خروجی علت 34 درصد مردودی خودروها بود، در حالی که عیوب ظاهری خودرو دلیل 21 درصد مردودی ها را تشکیل می داد.

هم راستایی محورها با 14 درصد و اشکال در کمک فنرها در 6 درصد موارد از دیگر دلایل مردودی خودروها در ازمونهای فنی اعلام شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد