اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید EVOX شرکت میتسوبیشی با گیربکسSST

تولید دشوار گیربکس SST موجب تاخیر در تولید خودروی ((EVO Xs EVOLUTION شرکت میتسوبیشی ( MITSUBISHI ) خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو ، این گیر بکس نیمه اتوماتیک شش دنده توانسته بازار خودرو را به سوی خود جلب کند و هم اکنون نیز بسیاری از خودرو سازان برجسته در تلاشند تا ازاین نوع گیر بکس در تولیدات خود به کار ببرند. اما طبق منابع موجود پیچیدگی ها در تولید این گیربکس موجب شده که تولید آن بسیار دشوار تر از آنچه تصور می شد، باشد.

از ابتدا تصور می شد که تولید این خودرو با جعبه دنده ای که کلاج آن شبیه به کلاج های فولکس واگن و گیر بکس آن از مدل DSG است از این ماه در ژاپن تولید شود، اما طبق گفته محرمان داخلی کمپانی به دلیل اطمینان از وجود برخی اشکالات فنی در این خودرو با گیر بکس SST، این مدل تا سال آینده از کارخانه خارج نخواهد شد و این تاخیر در انگلستان تا تابستان ادامه خواهد داشت.

اما کمپانی میتسوبیشی(MITSUBISHI ) به طور رسمی اعلام کرده که هیچ مشکلی در تولید آن وجود ندارد، البته کمپانی تاکید کرده که EVO Xs هم با گیربکس SST و هم با گیربکس دستی پنج دنده معمولی که از ماه مارچ در انگلستان به فروش خواهد رسید، به بازار عرضه خواهد شد.

ابتدا کمپانی قصد داشت گیر بکس SST را برای مدل های اسپرتی در نظر بگیرد اما به رانندگان گفته می شود که این مدل به طور فزاینده برای استفاده در شرایط معمولی، اسپرتی و سوپر اسپرتی مناسب است. گیربکس SST این اطمینان را به خریداران این خودرو می دهد که این مدل بسیار زود در مقابل خودروهای دیگر مانندIMPREZA STI SUBARU,S که تنها با جعبه دنده دستی معمولی است، پیشروی خواهد کرد. کمپانی قیمت EVO Xs را تا بهار 30هزار یورو اعلام کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد