اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو تحویل تندر 90 مدل E0 را به روز کرد

شرکت ایران خودرو در تلاشی تازه با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان خود برنامه ای را تدارک دیده که براساس ان تحویل خودروی تندر 90 مدل E0 را به افراد واجد شرایط به روز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی اصغر سرایی نیا معاون فروش و بازاریابی شرکت ایران خودرو با بیان این مطلب اظهار داشت: ایران خودرو با تلاشی مضاعف با تامین قطعات مورد نیاز خودرو تندر 90 موفق شد تحویل مدل E0 را به افراد واجد شرایط به روز کند.

وی اظهار داشت: ایران خودرو تلاش گسترده ای را در دستور کار خود قرار داد تا بتواند با ایجاد چرخه ای مناسب در تامین و تولید تندر 90 به تعهدات خود به مشتریان عمل کند و در این راستا اینک قادر است روزانه یک صد دستگاه از این خودرو را تولید کند.

وی افزود: ثبت نام بیش از 50 هزار نفر برای خرید مدل های مختلف تندر 90 از ایران خودرو نشانه روشنی از اعتماد مردم به توانایی های ایران خودرو در ارتقای کیفیت محصولات خودرویی است.

سرایی نیا تصریح کرد: ایران خودرو به مناسب ولادت با سعادت امام ششم شیعیان جهان برای ان دسته از مشتریان خود که خواهان تحویل زودتر تندر 90 هستند شرایط ویژه تبدیل به سایر محصولات شرکت و تندر مدل E0 را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: این اقدام در واقع تلاشی تازه از سوی ایران خودرو برای رضایت مشتریان است و افراد علاقمند می توانند در این خصوص به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو تاکید کرد: این برنامه تا پایان امسال به قوت خود باقی خواهد ماند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد