اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی ایرانی"S81" به بازار می آید

مدیرعامل شرکت سایپا از ورود خودروی ایرانی"اس 81 " از سال آینده به بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، قلعه بانی امروز در شهرکرد با اشاره به تولید این خودرو در شرکت سایپا گفت : این خودرو که همه قطعاتش ایرانی است از سال 87 وارد بازارمی شود و قیمت آن کمی بیشتر از پراید خواهد بود.

وی افزود: از آنجا که استانداردهای آلایندگی، ایمنی و مصرف سوخت دراین خودرو کاملاًً رعایت شده است ، بخشی ازتولیدات "اس81" به بازارهای بین المللی نیز صادرمی شود.

مدیرعامل شرکت سایپا ، روند اجرای مجتمع دردست ساخت فولاد چهارمحال وبختیاری را دراستان خوب ارزیابی کردوگفت: شرکت سایپا درنظر دارد 100 میلیارد تومان دیگر درتولید ورق سرد این مجتمع سرمایه گذاری کند .

وی میزان سهام شرکت سایپا درمجتمع فولاد چهارمحال وبختیاری را 22 درصد اعلام کرد و افزود: سرمایه گذاری ورق سرد دراین مجتمع صنایع جانبی دیگری به همراه خواهد داشت .

قلعه بانی مهمترین هدف افزایش سرمایه گذاری سایپا درمجتمع فولاد را، تمرکززدایی این شرکت وتوسعه واحدهای قطعه سازی درشهرستانها واستانهای کمتربرخوردارعنوان کرد .

مدیرعامل شرکت سایپا افزود: تا 5 سال اینده 50 تا 70 درصد شرکتهای قطعه سازی سایپا واگذارمی شوند .

وی همچنین از بهره برداری مجتمع خودورسازی سایپا ایران ، طی هفته اینده درسوریه خبر داد و گفت : این مجتمع انواع خودروهای گروه خودروسازی سایپا را تولید و وارد بازار سوریه و کشورهای عربی خواهد کرد.

قلعه بانی افزود:طرح احداث مجتمع خودروسایپا در کشور ونزوئلا نیز در حال اجراست و طرح ایجاد مجتمع سایپا در الجزایر در دست مطالعه است.

مدیرعامل شرکت سایپا گفت : تا پایان امسال بیش از 570 هزار دستگاه خودرو گروه خودروسازی سایپا تولید خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد