اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اهدای 50 خودرو پیکاپ پارس خودرو به کشور مالی !!

پنجاه خودرو پیکاپ تولیدی شرکت پارس خودرو از طرف وزارت امور خارجه به کشور مالی اهدا شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، پنجاه خودروی تولیدی شرکت پارس خودرو که از طرف وزارت امور خارجه خریداری شده بود در مراسمی در باماکو پایتخت مالی به مقامات این کشور اهدا شد .

در مراسم اهدا این خودروها ، وزیر امور خارجه ، اقتصاد و دارایی ، بهداشت عمومی ، دبیرکل ریاست جمهوری ، رئیس دفتر رئیس جمهور ، قائم مقام وزیر خارجه به همراه تنی چند از مشاوران و کارکنان ریاست جمهوری مالی حضور داشتند .

حسن علی بخش سرپرست موقت سفارت ایران ، در سخنانی با اظهار خوشحالی از اهدای خودروهای پیکاپ به مالی گفت : این خودروها در قالب کمک توسعه ای ایران به مالی صورت می گیرد و اهدای این خودروها آغازگر سرفصل تازه ای در روابط دو کشور خواهد بود . وی همچنین توسعه رابطه با قاره آفریقا و خصوصا کشور مالی را از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست .

وزیر امور خارجه مالی که در این مراسم حضور داشت نیز در سخنانی از عالی بودن سطح روابط دو کشور خبر داد و گفت : بر خود لازم می دانم تا از طرف دولت و مردم مالی از مقامات و مردم مسلمان ایران به خاطر این اقدام تحسین بر انگیز صمیمانه تشکر و قدردانی کنم .

در پایان این مراسم خبرنگاران پس از بازدید از خودروهای پیکاپ تولیدی شرکت پارس خودرو توانمندی های ایران در تولید خودرو را ستودند !!.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد