اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

شرکت ایندامین سایپا تندیس زرین ایران در سال 86 را کسب کرد

در سومین جشنواره قهرمانان صنعت ایران که با حضور وزیر کار و امور اجتماعی ، معاونین وزیر صنایع و معادن و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامیو بالغ بر یک هزار نفر از کارشناسان و متخصصان صنعت کشور برگزار شد ، تندیس زرین و لوح تقدیر قهرمانان صنعت ایران در سال 86 به مهندسمحمدرضا بابایی مدیرعامل شرکت کمک فنر ایندامین سایپا اعطا گردید .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، طبق اعلام هیات داوران سومین جشنواره قهرمانان صنعت ایران ، شرکت ایندامین سایپا با کسب بیشترین امتیازات در زمینه فرهنگ کار ، کار آفرینی ، تولید کیفی ، رضایت مشتری ، کاهش ضایعات ، افزایش بهره وری و توجه به کرامت انسانی موفق به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر ایران در سال 86 شده است .

مهندس بابایی پس از دریافت این تندیس و لوح تقدیر گفت : این اتفاق بزرگ حاصل تلاش و کار گروهی همه پرسنل زحمتکش شرکت ایندامین سایپا و حمایت های مهندس قلعه بانی مدیر عامل محترم گروه سایپا است . به گفته وی شرکت ایندامین سایپا اولین و بزرگترین تولید کننده کمک فنر در ایران است . این شرکت هم اکنون انواع کمک فنر برای خودروهای پراید، سایپا 141 ، ریو ، تندر 90 ، وانت نیسان و واگن قطار مسافربری استاندارد روز دنیا تولید می کند . مهندس بابایی افزود : شرکت کمک فنر ایندامین سایپا امسال یک میلیون و 700 هزار عدد کمک فنر روغنی و رولی – گازی تولید می کند که 300 هزار عدد بیشتر از سال قبل است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد