اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پرده برداری از مدل جدید گروه خودرو سازی سوبارو

گروه خودرو سازی سوبارو 24 دسامبر امسال از خودروی جدید خود با نام Forester پرده برداری می کند.

به گزارش خبرخودرو ، این خودرو جانشین مدل های پیش از خود خواهد بود، اگر چه مدل های پیشین نیز از محبوبیت بسیاری میان دوستداران خود برخوردار بودند.

این خودروی MPV که الهام گرفته از مدل Impreza است، شب کریسمس پرده برداری می شود که البته برای علاقمندان خود در ژانویه به نمایش در خواهد آمد. داخل این خودرو دارای 5 صندلی است و یکی از سخنگویان خودرو سازی سوبارو در مورد این مدل جدید گفت؛ خودروی جدید Foresterهمانند خودروهای جدید است و نکته قابل توجه در این خودرو فضای داخلی آن و ابزارآلات به کار رفته در بیرون این خودروست که باید گفت در حد فوق العاده هستند.

با توجه به عکس های موجود می توان گفت که سبک این خودرو نسبت به مدل های قبلی تکامل یافته است و همچنین این خودرو از مدل جدید Impreza و مدل های Lagacy الهام گرفته است. در قسمت جلوی این خودرو لامپ های برآمده به کار رفته و طرح های شبکه شبکه دیده می شود و در مورد طرح قسمت پشت این خودرو تنها باید گفت که جزئیات آن بسیار فراتر از انچه تصور می کردیم، است.

هنگامی که رانندگان این خودرو با سرعت بالایی رانندگی می کنند، سیستم این خودرو به گونه ای است که گویا نوعی تسلط بر جاده را به رانندگان خود القا می کند.

این خودرو با دو موتور دیزلی و بنزینی به بازار عرضه خواهد شد و اگر چه هنوز در مورد موتور این خودرو سخنی به میان نیامده است.

در پایان باید گفت که صاحبان این کمپانی هنوز تصمیمی برای ارسال این مدل جدید به انگلستان را ندارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد