اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدل جدید گروه خودروسازی کیا

خودرو سازی کیا مدل جدیدSuv خود را با نام Borrego به بازار عرضه می کند. از این خودروی جدید در نمابشگاه دیترویت در ژانویه امسال پرده برداری خواهد شد، و نام کره ای آن Mohava است، یکی از سخنگویان خودرو سازی کیا گفت، تصمیم ما بیشتر بر این است که بتوانیم خودرو های مدلSuv خود را در داخل کره به فروش برسانیم.

به گزارش خبرخودرو ، این خودرو می تواند در برابر رقیبانی مانند لندرور دیسکاوری و هیوندا ساناتاFe قدرت خود را به نمایش بگذارد، در واقع خودروی Borrego نمونه ملایم مدل مفهومی Mesa است که در سال 2005 در نمایشگاه دیترویت به نمایش در آمده بود.

سبک این خودرو ، با توجه شکل شبکه شبکه جلوی و چراغ های بزرگ و ظاهر زمخت آن کاملا خیره کننده است، این مدلSuv نسبت به مدل های دیگر Suv مانند Sportage, Sorento بزرگ تر است.

بدنه و داخل این خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ داشبورد بسیار عالی با یک نمایشگر دیجیتالی پیشرفته و همچنین قسمت های چوبی این اتومبیل به بهترین شکل کار شده است و همچنین دنده اتوماتیک آن در بهترین حالت ممکن است.

موتور این مدل بنزینی 6 سیلندر یا 8 سیلندر و البته خودرو سازی کیا مدل دیزلی آن را به نمایش در نیاورده است، سازندگان این خودرو قول داده اند که این خودرو بتواند در شرایط سخت جاده ها نیز به خوبی از عهده کار بر بیاید.بیشتر فروش این خودرو در آمریکا بوده ولی نمایندگی انگلستان نیز امیدوار است که فروش آن در این کشور نیز افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد