اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تبادل فناوری در زمینه خودرو در پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس زمینه مشارکت و امکان آشنایی صاحبان فناوری و مراکز تحقیقاتی در زمینه خودرو را با شرکت های خودرو ساز فراهم می کند .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر اجرایی چهارمین نشست تبادل فناوری کشور در حوزه خودرو به خبر نگار ما گفت : این نشست به منظور مذاکره رو در روی صاحبان و متقاضیان فناوری در صنعت خودرو و در بخش فن بازار ملی پارک فناوری پردیس برگزار می شود .

علی هزاوه افزود در این بخش هر سال دو نشست برای عرضه فناوری برگزار می شود که تا کنون در سه حوزه فناوری نانو ، بیو تکنولوژی و توسعه فرایند های تولید این نشست ها برگزار شده است و چهارمین نشست در حوزه خودرو اردیبهشت سال اینده برگزار می شود .

علی هزاوه با بیان این که در پارک فناوری پردیس هر سال یک نسخه لوح فشرده از اطلاعات فناوری های کشور منتشر می شود گفت : امسال نیز این لوح فشرده که شامل اطلاعات 1000 فناوری در کشور است در 5 هزار نسخه بین وزارتخانه ها سازمان ها و سفارتخانه های داخل و خارج کشور تا پایان سال توزیع می شود .

وی گفت : ما علاوه بر حمایت های مشاوره ای در بحث حقوقی تبادل فناوری از نظر مالی نیز صاحبان فناوری را به بانک ها و صندوق های مالی معرفی می کنیم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد