اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی ون با موتور بنز به بازار می آید

رییس هیات مدیره شرکت نارنجستان پاک خودرو اظهار داشت: شرکت نارنجستان پاک خودرو یکی از شرکت های مرتبط با گروه هتلهای نارنجستان می باشد که از سه سال پیش با هدف ایجاد امکان جابجایی گردشگران خارجی فعالیت خود آغاز نموده است . مجموعه فعالیت های انجام شده منجر به عقد قراردادی درجهت واردات ون ایستانا شده است. این خودرو ون به مدلهای ده ، دوازده و پانزده نفره طراحی و با قلب طپندة مرسدس بنز هم اکنون در اختیار ملت شریف ایران میباشد.

مهندس موهبت در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، ادامه داد : این خودرو دارای موتوری با قدرت 132 اسب و بنزین سوز است که استاندارد یورو 3 را پاس نموده است.کلیه مراحل استاندارد محیط زیست ، مصرف بنزین و استاندارد های مرتبط را دارا میباشد.


وی افزود : پس از اعلام کنترل مقدار مصرف سوخت در کشور و ورود خودرو های ون به عرصه ناوگان حمل و نقل شهری افق جدیدی فراروی این خودرو قرار گرفت که همانا پیوستن به ناوگان تاکسی رانی شهر های کشور میباشد.در این راستا اقدام به واردات نوع 15 نفرة این خودرو به تعداد مورد نیاز نموده است.


این خودرو دارای امکانات کامل یک سواری (کولر، سی دی ، شیشه برقی ، کمربند ایمنی، سقف و بدنه تقویت شده ، تکیه گاه سر، صندلی های قابل تنظیم و ....) بوده که راحتی یک سواری لوکس را به سرنشینان هدیه میکند.

شاسی قدرتمند این خودرو امکان و استحکام کافی برای حمل ایمن 15 نفر را تامین می نماید.


نوع لوکس و سوپر لوکس این خودرو نیز بزودی به بازار های ایران عرضه خواهد شد که برای سفرهای خانوادگی و ماموریتهای اداری بسیار مناسب و آسایش کاملی را به سرنشینان هدیه میکند.


انواع دیگر این خودرو به صورت اتومبیل پلیس ، حمل پول، آمبولانس ، ون های کارگاهی و نمایشی، حمل مواد به صورت رو بسته نیز به تدریج به بازار روانه و به هموطنان عرضه می شود.


یکی از کاربردهای این خودرو بصورت بین شهری و حمل توریستی برای هتل ها در نظر گرفته شده است.

ایمنی و آسایش این خودرو می تواند زبان زد توریست های داخلی و خارجی باشد.


این خودرو می تواند وسیله ای مطمئن برای رفت و آمد فرزندان عزیز این مرزو بوم به مدارس در نظر گرفته شود.


آقای مهندس موهبت در ادامه اظهار داشت : از دیدگاه این شرکت خدمات پس از فروش جایگاه خاصی دارد و با توجه به تشابه موتور ، گیربکس و ادوات الکترونیکی که در این اتومبیل و محصولات شرکت مرتب (موسو) بکار رفته است و به دلیل تجربه ذی قیمتی که در خدمات پس از فروش و وسعت سرویس دهی در اقصی نقاط کشور آن شرکت نهفته است، شرکت نارنجستان پاک خودرو تصمیم به واگذاری اینگونه خدمات به شرکت تولیدی صنعتی مرتب گرفته و قرارداد آن هم اکنون منعقد و معتبر میباشد.


ایشان در جواب این سوال که این خودرو در مقایسه با ون های موجود در بازار دارای چه مزایایی میباشد اظهار داشت : این خودرو دارای مزایای متعددی به شرح زیر می باشد:


1- نیرو محرکه این خودرو داری سابقه چندین ساله در بازار ایران می باشد که قبلاً بر روی خودرو هایی مانند موسو و چیرمن امتحان خود را پس داده است.

2- دارای بیشترین تعداد صندلی برای حمل مسافر

3- دارای بخاری و کولر جلو و سقفی

4- دارای شاسی یک پارچه و بسیار مستحکم که باعث ایمنی و آسایش سرنشینان است.

5- بر خلاف غالب ون های بازار فعلی موتور در درون کابین مسافر نمی باشد که تولید سر و صدا و دود اضافی بنماید.

6- دارای خدمات پس از فروش و تجربه ای کافی در سراسر کشور است که به دلیل همکاری نزدیک با شرکت مرتب و وجود این ون از سالهای دور با نام مرسدس بنز است.

7- مدرن بودن و نو بودن طراحی این ون کاملاً شاخص و با یک نگاه دیده می شود.

8- رانندگی آسان و دلپذیر که راحتی بی نظیری را به راننده و سرنشینان عرضه میدارد و مشابه با رانندگی موسو می باشد.


وی همچنین گفت : در ارزیابی بازار این خودرو امکان رشد و توسعه به وضوح دیده می شود . تغییراتی که با کنترل سوخت و حرکت به استفاده از خودرو های سریع و جمعی که در سال گذشته عملاً در کشور ایران برنامه ریزی گردید، باعث شد که این خودرو بطور قطع و برای سالهای طولانی در سبد خودروی ایران جای مستحکمی داشته باشد، لذا بابت فروش این خودرو هیچگونه مشکلی در کشور و حتی سایر کشورهای همجوار در سالهای آتی وجود نخواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد