اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

قیمت خودروها در ایران حداقل 5/1 برابر خودروهای جهان است

صنایع و معادن در خصوص سخنان اخیر وزیر صنایع و معادن در مورد ادامه روند کاهش قیمت خودروها در روزهای آینده گفت: خودروسازان ما باید به سمت و سویی حرکت کنند که بتوانند با بازارهای دنیا رقابت کنند. همان طور که می دانید، قیمت تمام شده خودروها در ایران حداقل، 5/1 برابر قیمت خودوهای جهان می باشد که این نشان گر قیمت بالایی است.


بهرام حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: کاهش قیمت خودروها کار خوبی است. به نظر من اقدام درستی است که خودوسازان با کاهش هزینه های غیر ضروری خود و همچنین بهینه کردن خط تولیدشان، بتوانند قیمت فروش محصولاتشان را پایین بیاورند. این مساله مطمئناً موجب رضایت مشتریان خودرو نیز می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ب یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

تا زمانی که بازار رقابتی نشود این گران فروشان داخلی به مردم می ندارند پژو پارس را که ۲۰ سال پیش طراحی شده به قیمت کمری ۲۰۰۷ به مردم می دهند اگر شک دارید سری به سایت تویوتا بزنید تا زمانی که تعرفه بر واردات را کم نکنند درست نمی شود وقتی رقیبی نیست وزیر و رئیس نمی توانند با تشر قیمتها را پایین بیارند پول این خودرو ها توی جیب همین دولت میره کسی نمیاد نون خدشه اجر کنه داد و فریاد لازم نیست عمل کنید خاتمی واردات رو ازاد کرد سال اول ۱۱۰ سال دوم ۱۰۰ سال سوم ۹۰ ولی دولت جدید دو سال است که چنین اقدامی نکرده ما خوب می دونیم که محلتی که سازمان تجارت جهانی به ما داده داره تمام میشه اگر این رئیس جمهور مالیات رو کم نکنه رئیس جمهور بعدی مجبور می شه یک دفعه کم کنه و شرکتهای دولتی و این بیت المال که می گن به فاک میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد