اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

هزینه تامین مواد و قطعات سمند کاهش می یابد

ایران خودرو با بهره گیری از رویکرد شش سیگما هزینه مواد و قطعات سمند را به طور چشمگیر کاهش می دهد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، منطقی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام مطلب فوق گفت:با بهره گیری از همین رویکرد امسال ارتقای رضایت مشتریان به 75 درصد نیز هدف گذاری شده است .

منطقی با اشاره به این که ایران خودرو از سال 81 به کارگیری متدولوژی شش سیگما را آغاز کرده است گفت:این حرکت باعث استفاده بهینه از امکانات و ابزارها ی ارتقای کیفیت و کاهش هزینه ها می شود .

مدیر عامل ایران خودرو اظهار داشت :در ایران روی فناوری های سخت سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام شده ،اما آن چه باعث انسجام این فناوری ها می شود بهره گیری از فناوری های نرم مانند شش سیگما است .

وی که در دومین کنگره بین المللی شش سیگمای ناب سخن می گفت ،افزود:در دومین برنامه استراتژیک ایران خودرو که از سال 1381 با رویکرد جهانی شدن آغاز شد ،لازم بود یک سری تغییرات بنیادی از جمله شکل گیری تفکر رقابت پذیری انجام شود .

منطقی با اشاره به این که هر بازاری محصول خاص خود را می طلبد ،گفت:برای این امر باید مرکز تحقیقات محصولی را بر مبنای نیازها و متناسب با سایر رقبا طراحی کنیم .

وی افزود:ایران خودرو برای توسعه کار آفرینی و خلاقیت ها در جهت تحقق هدف جهانی شدن ،رویکرد شش سیگما را به عنوان یکی از رویکرد های اصلی گزینش ،برنامه ریزی و آغاز کرده و در این مسیر تعداد پروژه ها از 20 مورد در سال 81 به 625 پروژه در سال 85 رسیده است .

مدیر عامل ایران خودرو افزود:برای نهادینه سازی شش سیگما و ایجاد یکپارچگی در سطح گروه و تسری این رویکرد به سایر شرکت های گروه نیز در دستور کار قرار گرفت و در سال 85 به یازده شرکت شرکت تابعه تسری یافت .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد