اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تویوتا هشتمین خط مونتاژ خود رادر چین راه اندازی می کند

شرکت خودرو سازی تویوتا تصمیم گرفت برای افزایش حجم تولید خود در بازار چین، هشتمین خط مونتاژ خودروهای خود را در این کشور افتتاح نماید.

به گزارشخبرخودرو ،حجم تولید خودروهای شرکت خودروسازی تویوتا در چین با افتتاح هشتمین خط مونتاژ ، سالانه به یک میلیون دستگاه خودرو خواهد رسید.

تویوتا قرار است این خط مونتاژ را با مشارکت شرکت چینی خودروسازی "فاو" در شهر جیلین چین ایجاد کند. این خط تولید جدید قرار است از سال دوهزار و ده مونتاژ خودروهای تویوتا را آغاز نماید.

لازم به ذکر است شرکت تویوتا در سال گذشته میلادی چهارصد و نود و نه هزار دستگاه خودرو خود را وارد بازار چین کرد و پیش بینی می شود این شرکت در سال جاری میلادی هفتصد هزار خودرو خود را در این کشور بفروش برساند.
نظرات 1 + ارسال نظر
ف دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ

آقایان برند چین و یاد بگیرن سیاست مداران چینی چکار می کنند چطور شرکت های بزرگ را به کشورشان میارن و سرمایه گذاری و اشتغال و سود و فروش مواد اولیه و ورود تکنولوژی روز بدون امتیاز دادن و ساخت داخل بالا با برداشته شدن مالیات بر واردات این مهم میسر می شود که اقایان سود امروز را به بهای برشکستگی فردا ترجیه می دهند خودرویی که با مالیات ۹۰ درصد مونتاژ شود به جای ۲۰۰ هزار دستگاه ۲۰ هزار دستگاه تولید می شود و برای کسی مقرون به صرفه نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد