اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدل جدید کوپه از گروه خودرو سازی مازراتی

گروه خودرو سازی مازراتی خودروی جدیدی با نام Chicane را به بازار عرضه می کند، از این کوپه خوش قواره به عنوان جایگزینی برای مدل کوپه های پیشین یاد کرده اند.

به گزارش خبرخودرو ، این خودروی چهار در که در کشور ایتالیا و توسط کمپانی Turin که با نام IED شناخته شده، برای کمپانی ماسراتی طراحی شده است و قرار است که طی ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش در بیاید و شاید به جرات بتوان گفت که این خودرو می تواند تا حدودی نمایش دهنده سلایق و خواسته های طرفدار خودروی مدل کوپه باشد.

خودروی Chicane کمی از کوپه های رایج که طولی به مساحت 4.4 متر دارند، بزرگتر است.

این خودرو نیز مانند خانواده خودرو های ماسراتی دارای موتور بسیار قویی است، در واقع با موتور 8 سیلندر دارای حجم موتور 2/4 لیتر است که می تواند سرعت بالای 180 مایل در ساعت را براحتی تحمل کند. در مورد ظاهر این خودرو نیز سازندگان آن می گویند؛ این خودرو مانند مدل های سنتی در قسمت جلوی خود دارای شکل های شبکه شبکه است و جراغ های جلوی آن احتیاج به تغییر دارد، تا بتواند قوانین امنیتی را رعایت کند همچنین بر روی درهای این خودرو سه شکاف در هر دو طرف وجود دارد. به طور کلی ظاهر این خودرو در کنار قدرت موتور قابل توجه آن، بسیار زیباست و می تواند در نمایشگاه ژنو بسیاری را تحت تاثیر خود قرار دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد