اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدل جدید گروه خودرو سازی میتسوبیشی

گروه خودرو سازی میتسوبیشی از خودروی جدید خود با نام Eclipse پرده برداری خواهد کرد، این خودروی جدید که از مشخصه های بارز ظاهری آن می توان به حالت شبکه شبکه جلوی خودرو که دارای یک نوار پهن در وسط آن است، اشاره کرد به زودی به بازار خواهد آمد.

به گزارش خبرخودرو ، کوپه Eclips از پشت و جلو بسیار شبیه سوپر خودروی نیسان است، از ویژگی های دیگر این خودرو وجود فشارگاه عمیق تر و علاوه بر آن سپرهای بازسای شده جلو و پشت است.

این خودرو در واقع مدل تقویت شده از خودروهای GT است که البته دارای آیرودینامیک بهتری است. علاوه بر این، وجود ترکیبات عالی در این خودرو موجب شده که این مدل کوپه نسبت به مدل های قبلی از شرایط بهتری برخوردار باشد. اگر بخواهیم در مورد موتور این خودرو سخن بگوییم، باید گفت که خریداران این خودرو می توانند در انتخاب موتور آن از دو نوع موتور موجود یکی را انتخاب کنند، یک مدل آن، که از نوع موتور خودروهای GS است که موتور 4 سیلندر بنزینی است که حجم موتور آن 4/2 لیتر و قدرت موتور آن 162 اسب بخار است، اما نوع دیگر موتور آن از مدل موتور خودروهای GTاست که با موتور 6 سیلندر و با حجم موتور 8/3 لیتر که قدرت موتور آن 265 اسب بخار است.

شتاب این خودرو در 60 ثانیه از صفر تا شصت می رسد. در مورد ابزار این خودرو باید گفت که جعبه دنده این خودرو به دو صورت دستی و اتوماتیک است و از دیگر موارد آن وجود سان روف الکتریکی در سقف خودروست و در کنار آن، وجود صندلی های این خودرو که با چرم بسیار مرغوبی زینت داده شده است که همین به داخل خودرو زینت خاصی می بخشد و جرخ های این خودرو که با آلیاژ 18 اینچ و طراحی بسیار عالی نظر هر علاقمند به خودرو را به خود جلب می کند. در واقع باید گفت که این خودرو با ورود خود به بازار شاید بتواند برای مدتی طولانی از نمونه بهترین کوپه ها به حساب رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد