اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه مدل باور نکردنی کوپه از گروه خودروسازی رولز رویس

گروه خودروسازی رولز رویس از خودروی جدید خود با نام کوپه فانتوم پرده برداری می کند.

به گزارش خبرخودرو ، از این خودرو که در نمایشگاه ژنو در ماه مارچ از آن رونمایی خواهد شد با عنوان کوپه ای جذاب و دلفریب یاد می کنند.

این خودرو دارای دو در شیک وقشنگ است و آنچه که جالب است اینکه، لولای خودروها عموما از داخل خودرو می باشد؛ در حالی که لولای این خودرو برعکس مدل های رایج است، در نتیجه نحوه باز شدن در خودرو متفاوت است. از نظر فضای داخل خودرو باید گفت که کوپه فانتوم دارای کابینی بسیار شیک و لوکس است که جنس چوب و چرم آن بسیار مرغوب می باشد، به گونه ای که نظر همگان را به سوی خود جلب می کند.

موتور این خودرو با تمام نمونه های ذکر شده متفاوت است، در واقع این خودرو با موتور 12 سیلندر دارای حجم موتور 6.75 لیتر است که قدرت موتور آن 453 اسب بخار است و گشتاور حاصل از این خودرو 720 نیوتن بر متر مربع است. در ساختار این کوپه به صورت گسترده از آلومینیوم استفاده شده است و به خریداران این خودرو این اطمینان داده شده که؛ در برابر خرابی و تصادفات، کوپه فانتوم گارانتی است. علاوه بر این کارفرمایان این کمپانی ادعا کرده اند که تنه و بدنه کوپه فانتوم بسیار محکم و سخت است به طوری که این کمپانی تاکنون از این نظر، چنین تولیدی نداشته است. این خودرو 25 درصد بیش از خودروهای دیگر از بنزین بدون سرب را می تواند حمل کند. در پایان در مورد قیمت این خودرو باید گفت که، فروش این خودرو از 175 هزار پوند آغاز خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد