اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی اسلامی خودرویی با ویژگی اسلامی خاص نیست

دبیر پیشین انجمن خودروسازان درباره تولید خودروی اسلامی گفت:با توجه به این مطلب که سه کشور اسلامی بزرگ تولید کننده خودرو ترکیه ،ایران و مالزی هستند.اگر هر یک از این کشورها برای ساخت بخشی از این خودرو متعهد شود و بخشهای مختلف تولید شده را بایکدیگر مبادله کند خودرو تولید شده با نام خودرو تولید اسلامی وارد بازار خواهدشد.

میرخانی رشتی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو تصریح کرد:برخلاف تصور مردم خودرو اسلامی ،خودروئی نیست که از ویژگی خاص اسلامی برخوردار باشد به معنی اینکه قبله را تعیین کند و یا چیزهایی از این قبیل، بلکه منظور از خودرو اسلامی خودروئی است که حاصل همکاریهای صنعتی وتجاری کشورهای اسلامی باشد.

وی در مورد با صرفه بودن تولید این خودرو گفت:اگربخواهیم خودرو تولید اسلامی در تیراژ بالا تولید شود و بتواند جوابگوی سرمایه گذاریهای سرمایه گذاران باشد لازم است ویژگی های رقابت پذیری را داشته باشد: باید مدل خودرواسلامی به روز باشد، کیفیت این خودرو درحد بالایی قرار داشته باشد و قیمتی مناسب و قابل رقابتی با خودروهای موجود در بازار داشته باشد.

میرخانی در پایان افزود: اگر خودرو تولید اسلامی این سه ویژگی را دارا باشد می توان ظرف مدت زمان 4 الی 5 سال میزان تولید این خودرو را به دو تا سه میلیون دستگاهرساند تا خودرو تولید اسلامی بتواند خود جوابگوی سرمایه گذاریهای اولیه باشد.
نظرات 1 + ارسال نظر
فراز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام

من نمی دانم چه لزومی دارد آقای میرخانی عنوان مسولیتی که تمام شده و رفته و به عبارتی دیگر مرده را یدک بکشد مگر در مسولیت مذکور (انجمن خودرو سازان) و یا مدیر عاملی ایران خودرو چه گلی بسر خودرو این مملکت زده که فیلش یاد هند می کند
همچنین اخوی دیگرش آقای ویسه عنوان سازمان گسترش را با خود یدک میکشد ، باید بگویم که این حنا ها دیگر رنگ ندارد

به عبارت دیگر و واضحی باید گفت اخویها ری..... به صنعت خودرو با این شبه مدیریتی که کردید و همه را سر کار گذاشتید
امیدوارم روزی جوابگوی خانواده هایی که در اثر تصادف خودرو های بی کیفیت که شما مدیریت آنرا بعهده داشتید عزیزان خودرا از دست داده اند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد