اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه پراید 132 دوگانه‌سوز در نمایندگی های سایپا آغاز شد

فروش پراید 132 دوگانه سوز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر فروش سایپا گفت: سایپا قصد دارد تا پایان امسال 2هزار دستگاه پراید 132 که عموما در سطح نمایندگی‌ها توزیع کرده است را به فروش برساند.

به گفته فرزاد نشان قیمت این خودرو حدود هشت میلیون و 350 هزار تومان برآورد شده است.

مدیر فروش سایپا در ادامه افزود: در پراید 132 برخی تغییرات عمده‌ از جمله تغییر زه‌های جانبی، تغییر طرح کنسول جلو، دو نازله کردن شیشه‌شوی، استفاده از ضبط CD PLAYER با قابلیت mp3 و بلندگوهای متناسب با توان بالاتر، نصب ریموت کنترل، چراغ سقفی تایمردار، مستر سمت شاگرد، تغییر تریم رنگ داخلی در قطعاتی مانند پوسته داشبورد، سردسته دنده و سرترمز دستی و استفاده از آینه جانبی تاشو و چراغ راهنمای روی گلگیر با تلق بی‌رنگ نسبت به پراید معمولی رخ داده است.

نشان درباره فروش نقدی این گروه خودروساز نیز افزود: در حال حاضر فروش این خودرو به صورت نقدی بوده و تحویل آن 15 تا 20 روز طول می‌کشد و با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان سال، تعهدات‌مان به سال دیگر موکول می‌شود. البته تا پایان امسال فروش نقدی از محل خودروهای امانی داریم، ولی روال فروش نقدی خود را در سال جدید آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد سایپا قصد دارد با افزایش عرضه پراید بنزینی اختلاف قیمت این خودرو در کارخانه و کف بازار را کاهش دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد