اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

دو راه برای حل مشکل تندر 90 وجود دارد

مدیر عامل گروه تولیدی سایپا گفت:بر اساس مفاد قرارداد تندر 90 ،خودروسازان از اختیارات محدودی برخوردار هستند.

مهندس بذرپاش در جمع خبرنگاران افزود : با توجه به مشکلات پیش آمده و علی رغم تلاش های رنوپارس برای انجام تعهدات خود برای تغییر در روند تولید تندر90 باید در کلیات امر بازنگری مجددی صورت پذیرد . دو راه برای حل مشکل تندر 90 وجود دارد . یا باید جهت واردات قطعات CKD اقدام شود و یا تدارکات و تامین نیازهای خودروسازان به دو شرکت تامین کننده دو گروه واگذار گردد .

وی درباره سیر صعودی تولید تندر 90 گفت:درست است که شاخص میزان تولید تندر 90 رضایت بخش نبوده است اما نباید سیر صعودی تولید این خودرو نادیده گرفته شود. طولانی شدن زمان تولید تندر 90 موجب شده تا برای جبران عقب ماندگی رویه تولید نیازمند جهشی بزرگ باشیم و این امر با مشکلاتی مواجه خواهد شد و تغییر در زمینه تامین قطعات می تواند راه حل مناسبی بشمار آید.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه افزود: گروه سایپا پیشنهاد خود را به رنو پارس اعلام کرده است و منتظر پاسخ از سوی این شرکت می باشد تا بتوانیم جهت مرتفع ساختن مشکلات تندر 90 اقداماتی را انجام دهیم .

وی در پایان گفت:در حیطه تعهدات گروه سایپا در زمینه تندر90، 22000 دستگاه ثبت نام داشته ایم و تا آخر سال جاری 14 تا 15 هزار دستگاه از تعهدات خود را به بازار عرضه می کنیم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد