اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

"S81" تا اواخر سال 87 وارد بازار می شود

نایب رئیس هیات مدیره سایپا در خصوص خودرویS81گفت : نمونه های اولیه S81طراحی وساخته شده است و در مراحل انجام تست قسمتهای مختلف این خودرو قرار داریم .

روشنی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به قوای محرکه این خودرو افزود:گیربکس ،موتور و اکسل که شامل قوای محرکه S81 می باشد نیز مرحله طراحی را گذرانده است .

وی درادامه گفت:موتور این خودرو 80 اسب بخار قدرت دارد و طبق استاندارد یورو 3 طراحی شده است این خودرو قابلیت دست یابی به استاندارد یورو 4 را نیز دارد.

روشنی مقدم افزود:امیدواریم این خودرو تا اواخر سال 87 به بازار داخلی عرضه شود و قصد داریم S81 را به خارج ا زکشور نیز صادر کنیم .

وی با اشاره به تولید این خودرو گفت:تولید موتور S81 بر پایه گاز سوز و بنزین سوز به بازار عرضه می شود با این تفاوت که نمونه گاز سوز این خودرو با فاصله زمانی اندکی بعد از بنزین سوز آن وارد بازار می شود.

نایب رئیس هیات مدیره سایپا در پایان گفت:علاوه بر قسمتهای مختلف موتور این خودرو ،پلت فرم آن نیز توسط طراحان داخلی طراحی شده است و با انجام موفقیت آمیز تمامی مراحل تولید در داخل کشور می توان این خودرو را خودروی ملی نامید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد