اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عملکرد مطلوب خودرو سازان در طرح ملی امداد رسانی

سردار رویانیان از عملکرد امداد مشترک ایران خودرو و سایپا به خاطر ارایه خدمات امداد خودرویی مطلوب این شرکت ها به شهروندان در ایام نوروز در 32 هزار کیلومتر از راههای اصلی کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب گفت: خودرو سازان داخلی با اجرای طرح مشترک امدادی نوروز امسال نسبت به سال گذشته در امر امداد رسانی منظم تر و هوشمندانه عمل کردند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود : من از عملکرد و مشارکت فعال خودروسازان داخلی در امر خدمت رسانی به مردم راضی هستم و البته بعد از پایان طرح امداد نوروزی ارزیابی های دقیق از طرح امداد مشترک ایران خودرو و سایپا را به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی با اشاره به این که سرعت زیاد خواب آلودگی و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی از اصلی ترین عامل تصادفات و تلفات جاده ای است . خاطر نشان ساخت : هزینه تصادفات رانندگی در کشور سالانه حدود 70 تریلیون ریال است و این تصادفات سالانه 28 تا 30 هزار کشته و 300 هزار مجروح بر جای می گذارد .

وی تاکید کرد:از رانندگان می خواهم که با دست خود خانوادشان را به کام مرگ نسپارند. گفتنی است طرح مشترک امداد نوروزی دو گروه خودرو سازی ایران خودرو و سایپا از 27 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه سال 87 ادامه دارد.

در طرح امداد نوروزی امسال علاوه بر شهر های کشور 32 هزار کیلومتر از حدود 118 هزار کیلومتر جاده های اصلی کشور به صورت شبانه روز تحت پوشش خدمات امدادی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد