اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید انبوه خودروی مگان در پارس خودرو آغاز شد

خط تولید انبوه خودرو مگان امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل سایپا ، مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی ، رئیس سازمان میراث فرهنگی و جمعی از نمایندگان مجلس در شرکت پارس خودرو به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهرداد بذرپاش مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در این مراسم گفت : میزان سوخت این خودرو 6 لیتر در 100 کیلومتر است و به سامانه ایمنی مجهز شده است.

وی افزود : خودرو مگان 40 تا 50 درصد ساخت داخل است و در شش رنگ و در "کلاس سی" تولید می شود.

بذرپاش افزود : خط تولید مگان 260 نفر اشتغالزایی دارد و ظرفیت تولید سالانه ان به 20 هزار دستگاه می رسد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین از عرضه 30 محصول جدید به مناسبت سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد.

وی افزود : قرار است نخستین خودرو ملی گروه خودروسازی سایپا با حجم موتور 1500 سی سی و در کلاس B در دهه فجر امسال به بازار عرضه شود.

بذرپاش گفت : ‌همچنین تولید خودرو زانتیای 2، نسیم ارزان قیمت، مگان 1600 سی سی تولید شرکت پارس خودرو و پراید و ریو با گیربکس اتوماتیک ازجمله محصولات جدیدی است که گروه خودروسازی سایپا قصد دارد امسال به بازار عرضه کند.

به گفته بذرپاش،میزان تولید خودرو در سایپا پارسال به 550 هزار دستگاه رسید که 20 درصد بیشتر از سال 1385 است.

وی افزود: برای ارتقای رضایت مشتریان سایپا در سال جاری 120 نمایندگی پارس خودرو و 530 نمایندگی سایپا در سراسر کشور درهم ادغام شده است تا بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش کشور برای خدمت دهی به دارندگان محصولات سایپا ایجاد شود.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه افتتاح خط تولید خودرو مگان ازثبت نام برای فروش این خودرو در هفته اینده خبر داد.

مهرداد بذرپاش گفت : قیمت قطعی این خودرو که در شش رنگ عرضه می شود در زمان فروش آن اعلام خواهد شد ، اما محدوده قیمتی آن 240 تا 250 میلیون ریال برآورد می شود.

وی با اشاره به اینکه 40 تا 50 درصد قطعات این خودرو در داخل تولید می شود ، اضافه کرد : میزان ساخت داخل خودروی مگان تا یک سال و نیم آینده به بیش از 50 درصد خواهد رسید .

وی گفت : بزودی موتور و گیربکس ساخت مگا موتور در این خودرو استفاده خواهد شد.

بذرپاش گفت : سیاست اصلی گروه خودروسازی سایپا تثبیت قیمت است و برای کنترل بازار و مهار قیمت ها ، امسال تولید خود را به حداکثر توان خطوط تولید می رسانیم.

وی از فروش اینترنتی خودروهای تولید شرکت های تابع سایپا خبر داد و گفت : هم اکنون بسیاری از موضوع های مربوط به فروش این گروه خودروسازی اینترنتی است.

بذرپاش با بیان اینکه در فروش اینترنتی مشکل پرداخت وجوه وجود دارد تصریح کرد : به منظور قطع دست واسطه ها تا پایان سال همه موارد مربوط به فروش را اینترنتی خواهیم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد