اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

از این پس خودروهای خود را با اطمینان بیشتری از ما خریداری کنید

امروز طی مراسمی با حضور مهندس بذرپاش نصب برچسب سوخت بر روی خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا با شعار "از این پس خوروهای خود رابا اطمینان بیشتری از ما خریداری کنید " آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،مهندس بذر پاش گفت : در راستای مدیریت بهینه مصرف سوخت و حفاظت از منابع زیست محیطی و از همه مهمتر فراهم کردن شرایط آگاهی بالا برای مشتریان جهت خرید محصولات خود اقدام به نصب بر چسب سوخت برای تمامی محصولات خود کرده ایم .

وی در ادامه افزود :گروه خودروسازی سایپا توانسته است مجوز الصاق مصرف سوخت را برای تمامی خودروهای تولیدی خود کسب نماید و تمامی خودروهای تولیدی این گروه به جز پراید 141 و زانتیا بر روی درجه C جدول قرار گرفته اند و دو خودروی نام برده تنها محصولات تولیدی گروه سایپا هستند که در درجه D جدول می نشینند.

بذرپاش درباره دلیل تاخیر نصب بر چسب سوخت بر روی خودروها گفت : نصب بر چسب سوخت منوط به قرار گرفتن معیار مصرف سوخت در حد میانگین جدول طبقه بندی بوده است که پس از انجام مباحث کارشناسی مسئولین امر به این نتیجه رسیده اند که معیار مصرف سوخت خودروهای داخلی را بر اساس استاندارد یورو 2 اروپا در حد میانگین جدول یعنی رتبه D قرار دهند و گروه خودروسازی سایپا اولین تولید کننده است که موفق به دریافت اجازه نصب بر چسب مصرف سوخت شده است .

وی در ادامه افزود :این بر چسب بر روی تمامی خودروها ، اعم از گاز سوز و بنزین سوز نصب می شود و نشان دهنده درجه کیفیت محصولات سایپا خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد