اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

با الکترونیکی کردن فروش محصولات گامی در جهت بالا بردن سطح دولت ا

مراسم افتتاحیه فروش الکترونیکی گروه خودرو سازی سایپا با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مهندس قلعه بانی ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ، مهندس بذر پاش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم افتتاحیه فروش الکترونیکی محصولات این شرکت گفت : به مناسبت سی مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تعهدی که نسبت به انجام سی پروژه در سال جاری داشته ایم یکی دیگر ازاین پروژه ها را افتتاح می کنیم .

مهندس بذر پاش در ادامه افزود : با توجه به این که دولت اهمیت خاصی را به ایجاد دولت الکترونیکی داشته است، تلاش کرده ایم با الکترونیکی کردن فروش محصولات این شرکت گامی در جهت بالا بردن سطح دولت الکترونیک برداریم .

وی در ادامه گفت : با فروش الکترونیکی محصولات خود ، قصد داریم حجم عملیات فروش حضوری را کم کنیم و در نحوه و نوع ثبت نام ، شرایط جدیدی را فراهم آوریم که از مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است بکاهیم .

بذرپاش ضمن تشکر از شرکتهای مگفا و مگا برای انجام امور الکترونیکی این بخش افزود : لازم است تا برای پیشرفت این بخش اقدامات گسترده تری انجام شود و امیدواریم با اطلاع رسانی جامع و کامل ، طرح فروش الکترونیکی را به مردم بشناسانیم زیرا این گونه خرید منفعت بیشتر مردم را در بر می گیرد .

وی در پایان گفت : این طرح تنها متعلق به گروه خودروسازی سایپا نیست بلکه به تمامی کسانی که در گروه های صنعتی فعالیت می کنند تعلق دارد .

به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت : امسال برای هیچ کدام از تولیدات ، افزایش قیمت نداریم.

مهرداد بذرپاش با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه در جهان افزود : گرچه افزایش جهانی قیمت برخی محصولات ، صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار داد اما در گروه خودروسازی سایپا با بکارگیری مکانیسم های افزایش بهره وری از افزایش قیمت تولیدات جلوگیری شد.

وی گفت : تا پایان امسال افزایش قیمت نداریم و با همین روند تولید و عرضه خواهیم کرد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا درخصوص خرید اینترنتی خودرو افزود: مشتریان می توانند برای خرید خودرو به صورت نقدی و قسطی در این پایگاه ثبت نام کنند.

بذرپاش گفت : درباره شرایط خرید قسطی خودرو و چگونگی پرداخت اقساط نیز با بانکها در حال مذاکره هستیم و به زودی شرایط پرداخت در پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد.

وی نشانی بازار اینترنتی را www.iranecar.com وwww.saipagroup.ir ذکرکرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد