اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروسازان به تدوین برنامه جامع ارتقای رضایتمندی مشتریان مکلف شد

خودروسازان کشور مکلف شدند برنامه جامعی را برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تدوین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، دبیر شورای سیاستگذاری خودرو با بیان اینکه پنجمین جلسه این شورا دیروز با حضور وزیر صنایع و معادن و خودرو سازان برگزار شد افزود: در این جلسه وزیر صنایع و معادن، خودروسازان را به این برنامه ریزی مکلف کرد.

مظفر اعوانی افزود: شورای سیاست گذاری خودرو در این جلسه مصوب کرد نمایندگی هایی که خودروها را ناقص تعمیر کنند یا به علت مشکل در تعمیر باعث برگشت خودرو به نمایندگی شوند، جریمه خواهند شد.

وی اضافه کرد:‌ در این جلسه همچنین مصوب شد خودروهایی که مدت زمانی را در تعمیرگاه و نمایندگی ها متوقف می مانند این زمان به مدت گارانتی آنها اضافه شود.

اعوانی بااشاره به اینکه این جلسات هر دوهفته یک بار برگزار می شود گفت:‌ در این جلسات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش هایی را در خصوص کیفیت خودرو های تولیدی کشور ارائه می کند.

وی افزود:‌ براساس گزارشی که از شکایت های ارسالی به وزارت صنایع و معادن ارائه شد میزان این شکایت ها در 6 ماهه دوم سال گذشته درمقایسه با 6 ماهه اول بیشتر شده است که این موضوع با توجه به افزایش تولید طبیعی است.

اعوانی گفت:‌ دراین جلسه مقرر شد میزان خدمات برای مشتریان خودروها در کمیته کیفیت و خدمات پس از فروش شورای سیاستگذاری خودرو هدف گذاری شود و خودروسازان موظف به اجرای آن هستند.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مصوبات جلسات شورای سیاستگذاری خودرو درآیین نامه مربوط به این قانون به عنوان پیشنهاد های وزارت صنایع و معادن ذکر شده است و برای تصویب به هیئت وزیران ارسال می شود.

اعوانی گفت:‌ در جلسات گذشته این شورا نیز مصوب شد نمایندگی های دو شرکت ایران خودرو و سایپا در زمینه خودرو های تندر 90 خدمات مشترک ارائه بدهند.

وی با بیان اینکه این مصوبه ازخرداد امسال اجرا می شود گفت: دارندگان خودرو تندر 90 می توانند به هر یک ازنمایندگی های این دوشرکت برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

اعوانی گفت:‌ نصب برچسپ سوخت بر روی خودروها نیز از مصوبات این شورا است که در حال اجراست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد