اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

روآی جدید به زودی به بازار می آید

مدل جدید روآ با موتور پایه گاز سوز و سیستم انتقال قدرت بهبود یافته، به زودی به بازار می آید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی رحیمی معاونت مهندسی خودرو شرکت ایران خودور، با اعلام این مطلب گفت، درنتبجه بهبود در سیستم انتقال قدرت و توان و گشتاور موتور روآی جدید، مصرف سوخت این خودرو به میزان 10 درصد کاهش و استاندارد آلایندگی آن از یورو 2 به یورو 3 ارتقا می یابد.


وی کاهش چشم گیر لرزش و سروصدا را از دیگر نتایج بهبود سیستم انتقال قدرت روآ ذکر کرد و گفت، نمونه های روآی جدید ساخته شده، تست های مربوط به پایان رسیده و تولید انبوه این محصول از نیمه مرداد سال جاری آغاز می شود.


رحیمی افزایش توان و گشتاور موتور را عاملی ذکر کرد که بهبود سیستم انتقال قدرت این خودرو را الزامی ساخته و گفت، براساس برنامه زمان بندی به مرور همه تولیدات روآ به سیستم انتقال قدرت ارتقا یافته مجهز خواهد شد.


معاونت مهندسی خودرو شرکت ایران خودرو اظهار داشت ، برای دست یابی به ویژگی های مورد نظر در مدل جدید روآ، بیش از 33 قطعه و مجموعه دربخش های قوای محرکه، بدنه، تزیینات داخلی و رینگ های این خودرو تغییر کرده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید . ار دی از همان اول اشتباه بود . اتاق سنگین و فنر بندیی که برای اتاق و قوای محرکه دیگری طراحی شده و بدنه ای که هیچ گونه مقاومتی در مقابل گشتاور های میل گاردان ندارد و تحمل فنر های تخت را در قسمت عقب ندارد و موتوری که قدرت پایینی دارد و توان این وزن را ندارد و گیربکسی که توان این وزن را ندارد و هزاران عیب دیگر و از همه مهم تر این که در کشور گرمی که ما هستیم کولر ان جواب نمی دهد به علت توان پایین موتور و اطلاف زیاد انرژی و توان موتور در انتقال به چرخهای عقب و دیفرانسیل و گاردان . نمی دانم با این همه عیب چگونه همچین خودرویی تولید می شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد