اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

افزایش میزان تولید کارخانه های خارجی هیوندای

هیوندای موتور، امروز دوشنبه، اعلام کرد میزان تولید کارخانه های خارجی این شرکت خودروسازی کره ای در سال جاری میلادی، برای نخستین بار از میزان صادرات کارخانه های داخلی ان، فراتر رفت.

به گزارش خبرخودرو ، شرکت خودروسازی هیوندای موتور اعلام کرد در هفت ماه منتهی به ماه ژوئیه، میزان تولیدات کارخانه های خارجی این شرکت به ششصد و پنجاه و یک هزار و هشتصد و سی و سه دستگاه خودرو رسید.

این رقم، پنجاه و یک دهم درصد کل فروش خودروهای هیوندایی موتور را در بر می گیرد و این در حالیست که این میزان در مدت مشابه سال گذشته میلادی، چهل و شش و یک دهم درصد بوده است.

صادرات خودروهای تولید شده توسط کارخانه های داخلی این شرکت خودروسازی کره ای از ماه ژانویه تا ماه ژوئیه، ششصد و پنجاه هزار و چهار صد و یک دستگاه یا چهل و نه و نه دهم درصد بوده است.

میزان تولید کارخانه های خارجی هیوندای موتور از هجده و هشت دهم درصد در سال دو هزار و سه میلادی به چهل و پنج و شش دهم درصد در سال گذشته میلادی افزایش یافت.

هیوندایی قصد دارد تولید کارخانه های خارجی خود را تا سال دو هزار و یازده میلادی، به دو میلیون دستگاه برساند.

این شرکت خودروسازی کره ای در حال حاضر در امریکا، چین، هند و ترکیه کارخانه دارد و کارخانه هایی نیز در جمهوری چک و روسیه در دست احداث دارد.

همچنین قرار است هیوندای در برزیل نیز کارخانه احداث بکند.

هیوندای موتور با شرکت وابسته خود، کیا موتورز، ششمین شرکت بزرگ خودروسازی جهان است و تلاش می کند به پنجمین شرکت بزرگ خودروسازی جهان تبدیل شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد