اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودرو جدید و مفهومی Sand Up

این خودرو مفهومی جدید در مرکز طراحی شرکت رنو واقع در کشور برزیل طراحی شده است که در تاریخ 27 اکتبر سال 2008 ( ششم آبانماه سال 1387 ) در نمایشگاه خودرو سائوپائولو به نمایش عموم در آمد.
به گزارش خبرخودرو ، طرحی این خودروی مفهومی برگرفته از خودروی ساندرو Stepway بوده که خودرویی شهری و اسپرت است که در اکتبر سال 2008 در برزیل معرفی شد. خودروی مفهومی Sand Up یک خودروی کوپه کروک است که قابلیت حمل بار را نیز همچون خودرو وانت داراست .

ظرفیت محفظه بار این خودرو به میزان پانصد کیلوگرم است که در نوع خود بی نظیر است . همچنین این امکان نیز وجود دارد تا این قسمت به وسیله پوشش مناسب در شرایط آب و هوایی نامناسب پوشیده شود.

چراغهای عقب این خودرو از نوع LED بوده و سعی شده است تا آیینه های که معمولاً از نوع سنتی هستند جای خود را با دو عدد دوربین تغییر دهند . در نهایت تصاویر ضبط شده در مانیتور داخلی محفظه کابین قابل روئیت خواهند بود .

این طرح مطالعاتی نشان از تمایل شرکت رنو در جهت عرضه خودروهای جدید به بازارهای جهانی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ترافیک تخصصی خود را افزایش دهید شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.irauto.Blogfa.com




با سلام
به تازگی لینک باکسی با عنوان "ایران اتومبیل" با ظاهری بسیار زیبا افتتاح شده است . این لینک باکس کاملا تخصصی است، پس نگرانی از جهت ورودی نداشتن از این لینک باکس نخواهید داشت . لطفا برای درج لینک خود به آدرس زیر رجوع کنید .
www.irauto.Blogfa.com

مطمئن باشید افراد متخصص به آدرس شما خواهند آمد ...

با تشکر مدیر ایران اتومبیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد