اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

در صورت عدم افزایش قیمت تندر90 خط تولید را متوقف می‌کنیم

مدیر عامل گروه خودروسازان سایپا گفت: اگر وزارت صنایع با افزایش قیمت تندر 90 موافقت نکند ، خط تولید آن را متوقف می کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌ بذر پاش افزود : اگر افزایش قیمت تندر 90 مصوب نگردد ، اصلاً عقلانی نیست که یک بنگاه اقتصادی محصول تولیدی را با ضرر به فروش برساند چرا که تندر 90 با قیمت کنونی کاملاً زیان آور است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در برخی از دستگاهها تندر 90 ، حدود 700 تا 800 هزار تومان و در بعضی تا 2 میلیون تومان ضرر به شرکت وارد می شود.

وی با بیان اینکه طرف فرانسوی ، قمت قطعات را بالا برده است ، اظهار داشت : امسال طرف فرانسوی چیزی بالغ بر 20 تا 25 در صد افزایش قیمت را بر روی قطعات تندر 90 اعلام کرده ولی ما هنوز نپذیرفتیم ، البته آنها منتظر پذیرش ما نخواهند بود و ماچاره ای جز افزایش قیمت تندر 90 نداریم .

مدیر عامل سایپا به قیمت گذاری ، خودروها بر مبنای قیمت تمام شده اشاره و تأکید کرد : تاکنون سایپا با در نظر گرفتن 4 تا 5 درصد سود ، خودروهای تولیدی را به فروش رسانده و بیش از این نبوده است.

بذر پاش در پایان اظهار داشت: در فروش جدید تندر 90 فعلاً حدود 7 تا 8 میلیون تومان به صورت علی الحساب دریافت می شود تا قیمت جدید مصوب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد