اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید نمایشگری با قابلیت پخش همزمان دو تصویر برای اتومبیل

یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده اتومبیل با تولید نمایشگری دو منظوره که قابلیت پخش دو تصویر متفاوت و همزمان را خواهد داشت به تسهیلات داخلی اتومبیل های تولیدی اش خواهد افزود. 
به گزارش خبرخودرو ، شرکت مرسدس بنز به همکاری شرکت بوش نمایشگر دو منظوره ای را برای استفاده داخل اتومبیل های این شرکت تولید کرده اند که می تواند به صورت همزمان دو تصویر را نمایش دهد. 

این نمایشگرهای ال سی دی Splitview نام داشته و بر روی داشبورد اتومبیل نصب می شود و این امکان را به راننده و سرنشین اتومبیل می دهد که در زمان واحد به اطلاعات جی پی اس و تصاویری از مسابقه فوتبال دسترسی داشته باشند.


این نمایشگر 8 اینچی مسطح دارای تغذیه ثانویه تصویری پیکسلهای مجاور بوده و با استفاده از یک فیلتر پوشاننده تصاویر تلفیق شده را از یکدیگر جدا کرده و متناسب با تعداد سرنشینان، تعداد مورد نیازی از تصاویر را به نمایش می گذارد. به این معنی که در صورت تنها بودن راننده تنها یک تصویر به نمایش درآمده و در صورت حضور سرنشین در کنار راننده می توان دو تصویر را بر روی این نمایشگر مشاهده کرد.


بر اساس گزارش پاپ ساینس، رانندگان می توانند با استفاده از این نمایشگرها به اطلاعات سیستم مرکز کنترل و نمایش مرسدس بنز دسترسی پیدا کنند در حالیکه سرنشین دیگر اتومبیل می تواند با استفاده از کنترل از راه دور به تماشای برنامه های متفاوت تلویزیونی و فیلم بپردازد.


به گفته مقامات این شرکت بزرگ اتومبیل سازی، نمایشگر جدید Splitview برای اولین بار بر روی اتومبیل سواری سری S این شرکت که در اواسط سال 2009 ارائه خواهد شد، عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد