اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه موتور ای اف 7 بنزینی

شرکت ایران خودرو به منظور تامین نیاز مشتریان در مناطقی که دسترسی به گاز وجود ندارد، تا اوایل سال آینده موتور بنزینی 1700 سی سی ای اف 7 را بر روی محصولات خود نصب می کند. 
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، محمد زالی مدیر عامل شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو با اعلام این مطلب، گفت: ایران خودرو پیشتر موتور 1700 سی سی ای اف 7 را به صورت پایه گاز سوز طراحی و تولید کرده، ولی به دلیل ناکافی بودن بسترهای لازم برای توسعه بهره گیری از سوخت گاز در برخی مناطق و تقاضای مشتریان، نسخه بنزینی موتور ای اف 7 را نیز روانه بازار می کند.

وی موتور ای اف 7 پایه گاز سوز را دارای عملکرد مطلوب در حالت بنزین عنوان کرد وگفت: بر اساس بازخوردهای مشتریان، سمند مجهز به موتور ای اف 7 پایه گاز سوز از عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار بوده است.

زالی یادآور شد؛ با توجه به کاهش فشار دستگاه های دولتی برای استفاده از سوخت گاز و به دلیل ناکافی بودن جایگاه های سوخت سی ان جی، بخشی از تولیدات موتور ای اف 7 با حذف قطعات گاز سوز روی ای سی یو، به صورت بنزینی عرضه خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ

خدا رحمت کند موسسات طراحی آلمان را و پول یا مفت ملت ایران را . ترکیه به مونتاژو قطع سازی مارک های معتبر خودرو پرداخته و الان دارد نتیجه آن را می بیند . همین مگان ترکیه و فیات ترکیه و قطعات پژو که به ایران می ایند و خیلی از قطعات موتور و گیر بکس و .. . خودرو های معتبر همگی محصول ترکیه هستند و سود آن و اشتغال آن برای مردم و مسئولان ترکیه هست و ما گیر دادیم به چیزی که اشتباست ما نه قدرت پرداخت هزینه های سنگین طراحی خودرو و قطعات آن را داریم و نه دانش آن را پس چه بهتر است با تولید و مونتاژ مارکهای معتبر و باز کردن در های کشور با مالیات زیز 4 در صد هم تکنولوژی را به کشورمان بیاوریم هم اشتغال زایی ایجاد کنیم و مثل تمام دنیا عمر خودرو 5 سال باشد در کشورمان نه 30 سال تا مشکل آلودگی و اشتغال و مصرف بنزین و هزاران مشکل دیگر ما حل شود
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد