اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید نسل جدید تابلوهای هدایتگر LED

با تولید نسل جدید تابلوهای هدایتگر LED و نصب آن در مکانهای پر تردد تهران رانندگان تهرانیمی توانند با رویت تصاویری از وضعیت ترافیک خیابانهای همجوار، مسیرهای جایگزین کم ترافیکی را برای عبور خود انتخاب کنند.

به گزارش خبر خودرو ، مدیر بخش نصب و نگهداری مرکز الکتریکال شرکت کنترل ترافیک تهران با اعلام این خبر افزود : با در نظر گرفتن اهداف چند منظوره برای این تابلوها شهروندان تهرانی می توانند برای نخستین بار در دنیا ، تصاویر فعالیتهای عمرانی و عملیاتی پروژه های شهرداری را به صورت زنده و آنلاین مشاهده نمایند.

مهندس صلوتی در گفتگو با خبر خودرو با اشاره به طرح ابتکاری دیگری از شرکت کنترل ترافیک در مسیر هدایت خودرو ها خاطرنشان کرد: از دیگر کاربردهای تابلوهای نمایشگر LED فول کالر تمام رنگی هدایت مسیر خودرو ها به خیابانهای کم ترافیک تر است بدین نحو عملکرد این تابلوها با نصب اولین نمونه های آن در میادین توحید و هفت تیر به گونه ای است که با نمایش وضعیت ترافیک از بزرگراهها و خیابانهای همجوار در قالب 3 رنگ سبز، زرد و قرمز نشان دهنده ترافیک آرام، اختلال در حرکت و سنگین است که به راننده این امکان را می دهد که در کمترین فرصت مسیر خلوت و روانتری را برای عبور خودرو برگزیند.

وی تصریح کرد: در تمامی نقاطی که تابلوهای ترافیکی مستقر هستند کلیه مسیرها و بزرگراههای منتهی به آن از طریق نصب دوربین و فیبر نوری به وسیله کاربردهای رنگی و تصاویر گرافیکی به صورت همزمان نمایش داده می شوند. بدین ترتیب هموطنان می توانند در صورت گذر از میدان توحید به صورت تصاویر زنده از وضعیت بزرگراه چمران و همت و خیابانهای همجوار مطلع شوند، همچنین با نصب تابلوهای هدایت مسیر در میدان هفت تیر وضعیت ترافیکی بزرگراه مدرس، رسالت، حکیم و همت را به صورت گرافیکی مشاهده نمایند.

مدیر بخش نصب و نگهداری مرکز الکتریکال شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه تابلوهای LED جدید کاربردهای متفاوتی دارند و در صورت نیاز می توان از این تابلوها در بخش تیزرها، آگهی ها و کاربردهای ترافیکی استفاده نمود در ادامه افزود: در حال حاضر با شرکتهای سازنده تابلو های تبلیغاتی در سراسر شهر تعاملاتی داشته ایم که بتوان در صورت نیاز از تابلوهای مزبور کاربرد ترافیکی شود.

مهندس صلوتی در پایان با اشاره به اینکه تا 2 هفته آینده نمونه دیگری از این تابلو ها در تقاطع آزادی- توحید نصب خواهد شد ابراز داشت : نصب تلویزیونهای غول پیکر و یا با ابعاد کوچکتر در میدان و خیابانهای ولیعصر، تجریش، شریعتی، شهدا، با هنر، پاسداران و نیاوران در برنامه های آتی شرکت کنترل ترافیک قرار دارد که درصدد هستیم در صورت استقبال شهروندان از این شیوه جدید اطلاع رسانی تا پایان سال تعداد آنها را در سطح شهر افزایش دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد