X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

اخبار خودرو

تندر 90 سایانا رونمایی شد

خودرو تندر 90 سایانا - ویژه سفارشی - دومین محصول تنظیم شده در شرکت ایران خودرو است که امروز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو " آپکو" گفت : تولید این محصول در سه ماهه دوم سال آینده آغاز و سه ماهه دوم سال در بازار عرضه می شود.

پور سعیدی گفت : مرداد ماه 5 هزار دستگاه تندر 90 تنظیم شده تولید خواهد شد.

وی درباره قیمت این محصول جدید گفت : حداکثر تفاوت (‌افزایش) قیمت ان یک میلیون تومان و حداقل 700 هزار تومان خواهد بود.

پورسعیدی تاکید کرد: قیمت خودرو متناسب با تجهیزاتی که مشتری انتخاب می کند تعیین می شود.

نخستین محصول جدید تنظیم (تیون) شده، " سمند سایانا" بود و خودرو پارس هم در نوبت بعدی قرار دارد خودرو تندر 90 تنظیم شده " تندر سایانا" با 94 قطعه و مجموعه جدید تولید شده است و خدمات پس از فروش و خدمات پس از فروش آن در شبکه سیمرغ انجام می پذیرد که امروز افتتاح شد .

تغییرات تندر 90 سایانا شامل سپر جلوی جدید، جلو پنجره جدید با زه کروم، چراغ های مه شکن جدید، رکاب های جانبی، چراغ راهنمای جدید روی گلگیر، آینه های جانبی تاشو راهنمادار، سپر عقب جدید، درب صندوق عقب برقی ، جا پلاک جدید روی درب صندوق عقب، چراغ پلاک های جدید ، آنتن اکتیو جدید، کیت تنفس و اگزوز اسپرت، تودوزی چرم طبیعی با روش جدید ، فرمان چرم، ترمز دستی و دسته دنده اسپرت، سیستم صوتی و تصویری با هشت بلندگو و آمپلی فایر

است.

"شبکه سیمرغ " شبکه فروش جدید شامل بهترین نمایندگی های مجاز فروش ایران خودرو است که از لحاظ بازاریابی و ارائه خدمات در سطح مطلوب هستند و وظیفه فروش خودروهای سفارشی با توجه به سلیقه مشتری و خدمات پس از فروش آن را به عهده دارند.

ویژگی های شبکه سیمرغ هم در برگیرنده " تغییر سبد انتخاب تجهیزات به سلیقه مشتری - ارائه سریع و کیفی خدمات- ارایه و مدیریت خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتری- ارتقای کمی و کیفی تامین قطعات -تبلیغات چهره به چهره- کنترل و نگهداری اطلاعات مشتری(از نوع خدمت یا کالای خریداری شده، تا زمان و نوع قرارداد و ...)، اختصاص شناسه هایی همچون شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و ...، مدیریت ارایه خدمات به مشتری براساس شناسه های یاد شده ، است.

محورهای مشتری مداری در شبکه سیمرغ هم شامل توسعه فرهنگ خدمت رسانی به مردم از طریق خدمات پس از فروش ، بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش و ارایه این خدمات در سطح استانداردهای جهانی به مشتریان ، و ایجاد رویکردها و تجارب جدید برای مشتریان در خدمات پس از فروش است.

قرار است مشتریان ، خدماتی را تجربه کنند که تاکنون در شرکت های دیگر ارایه نشده است.