اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سومین نسل خودروی هیبریدی تویوتا موتورز رونمایی شد

شرکت خودروسازی تویوتا موتورز از سومین نسل از مدل خودروی هیبریدی پریوس Prius رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو ، مدل جدید خودروی هیبریدی پریوس اردبیهشت ماه در سطح بین المللی رونمایی خواهد شد.

شرکت تویوتا موتورز اعلام کرد گنجایش موتور مدل جدید خودروی هیبریدی پریوس 1.8 دهم لیتر است و میزان بهینه سازی مصرف سوخت در این خودرو به 10 درصد افزایش یافته است.

قیمت پریوس بیست و یک هزار دلار تعیین شده است که سه هزار دلار ارزانتر از قیمت مدلهای قبلی می باشد. شرکت تویوتا موتورز از سال 1997 تا کنون بیش از یک میلیون و دویست هزار دستگاه خودروی هیبریدی مدل پریوس را به فروش رسانده است.

شرکت هوندا موتورز با هدف بهبود وضع بازار خودرو در دوره رکود اقتصادی جهانی، خودروهای هیبریدی "اینسایت" را وارد بازارهای آمریکا کرده است که ارزانترین خودروی هیبریدی در نوع خود می باشد و پارسال به دلیل افزایش قیمت گاز در آمریکا از بازار خوبی برخوردار بوده است.

شرکت هوندا موتورز امیدوار است نود هزار دستگاه از این خودرو را امسال به فروش برساند.

این درحالی است که میزان فروش خودروهای جدید و کامیونهای سبک در ماه فوریه در ژاپن در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته چهل درصد کاهش داشته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد